@21 "geen" Jij bent een misselijknakend uitgekotst stuk vreten. Gedraag je hufter. ...
@4Er zou eigenlijk één zone in Europa aangemerkt moeten worden als asielcentra. Daar worden dan de controles gedaan, veilige landers eruitge...
@19 Schelden? op de man spelen, beledigen -> wangedrag. . . .Ik ga het niet melden hoor! Ik ben geen volksverrader, geen nazi, geen lafbek....
"De dwangwet!" Demagogie "het afschuiven van grote groepen statushouders naar gemeenten" Demagogie. Gemeenten zorgen al ...
Goed plan. Achteraan aansluiten, zoals het hoort.. Wie het nog heeft meegemaakt, weet, dat vroeger de Molukkers ook in kampen en barakken werd...
@8 Het probleem is dat ze dan niet bij de dodenherdenking moeten staan gezien hun eigen slogan....
@16 Flikker op klootzak. ...
@16 Neem even een bakje koffie. ...
@10 Het is de avond dat Bosma een krans gaat leggen en daar is dat protest tegen. Dat protest kan alleen maar op die avond. Dat dat protest op d...
@14 Mooi zo. . . Deden wel meer gluiperige Nederlanders tijdens de bezetting. ...
Ze naaien ons dus schijnbaar een oor aan. Zijn er geen regels die dit soort onoirbaar gedrag verbieden?
V Power maakt in performance zeker wel (iets) verschil
@2 Dat is gewoon een marketingverhaaltje.
@2
Maar rechtvaardigd het minimale prestatieverschil een prijsverschil van 6 cent per liter?
https://www.startpagina.nl/v/vervoer/autos/vraag/150131/power-benzine
@4
Ja vond ik wel en wat is nou 6 cent op een 50 liter tank
3 euro nou die kan er wel vanaf eh bij
@3 uiteraard goede marketing, maar het is wel degelijk zo, dit uitgetest op een bevriende test bank
Even uit me hoofd haalde ik in plaats van 139 pk iets van 146 pk dus ja wel iets
@3 Hoeveel keer tank je op jaar basis x 3 Euro? Wat merk je van 7 pk meer onder het rijden? Veel mensen zouden blij worden van 3 Euro per week meer salaris!
Nou, dan heb je iets meer vermogen. Een keer een rood stoplicht en je bent weg met je 'performance'. Dit soort marketingtrucjes doet het leuk bij een bepaalde groep. De goegemeente trapt er echt niet meer in. Er zijn veel tests gedaan en het blijkt dat het bij normaal gebruik van je motor nauwelijks wat uitmaakt. Het is meer een verkooppraatje.
Hier een linkje:
https://www.anwb.nl/experts/auto/vraag/1d011d82-d210-4e55-b2e6-4a7c98bae24e/wat-vindt-u-van-brandstofadditieven
@5 "Even uit me hoofd haalde ik in plaats van 139 pk iets van 146 pk dus ja wel iets"
Dat zal in theorie betekenen, dat het een rendement oplevert van +/- 1.2 % ware het niet, dat u het over testbank resultaten heeft. Die simuleren altijd een gunstige rij omstandigheid. Geen heuvels op of af, geen tegenwind en noem maar op. Wat er op neer komt, dat de resultaten in de praktijk wel eens heel anders kunnen uitvallen. Waar ik dus niet wil beweren, dat het uitsluitend negatief moet zijn.
Maar verwacht dan wel onpartijdige praktijk testen op de openbare weg en gemeten onder alle weer,- en verkeersomstandigheden. Alvorens de oliejongens nog rijker te maken, dan dat ze nu al zijn.
gewone benzine bevat veel zwavel, mitsubishi spacewagon gehad, directe inspuiting, altijd problemen met afzetting op het gasklephuis. motor draait onregelmatig en slaat af, tot ik (bij Shell) de wat duurdere benzine ging tanken.... problemen verdwenen en rijdt echt voelbaar beter! Was trouwens niet echt een fijne auto, maar toch...
@6
Best heel zielig als je blij word van 3 euro per week meer
@9
Nee,"veel zwavel" is onzin. Tijdens het maken van benzine wordt dat met ontzwavelingskatalysatoren verwijderd. En ik heb 33 jaar in die branche gewerkt. Geen onzin dus, svp.
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.