@11 Zit je soms weer een tijdje zonder aandacht, stuk vleeswaar? Mensen proberen te raken met ernstige zaken als dementie, dat mij en mijn fa...
@13 Interessant....
@9Dat Slavink het niet zag, kan gebeuren............ toch?...
@11Ik brand mijn nergens aan en zeker niet mijn vingers.Ik ben het met Bop vaak niet eens, maar dit was toch duidelijk een gevalletje van cy...
Dit zijn voor mij niet de originele Sjors en Sjimmie zoals dat ze in mijn jeugd waren. Ik vond er toen ook geen ene zak meer aan toen die aange...
http://archive.today...
Zie ook: https://nypost.com/2024/04/18/media/nprs-katherine-maher-opposed-free-and-open-approach-at-wikipedia/(Nieuwskoerier lijkt steeds me...
@11 Zij zijn behoorlijk actueel op het gebied van het nieuwste speelgoed.https://defence-ua.com/...
@64 Als je zo bezorgd bent over Marie-Katrien dan moet je haar aanspreken en niet mij, onnozele. ...
Ze hadden eigenlijk iets lager moeten vliegen dan waren ze er 20 minuten eerder geweest maar hadden ze meer turbulentie gehad. Scheelt enorm 2 uur winst op zon vlucht. Alleen de Concorde was nog sneller maar die leeft niet meer
@1 de snelheid in de lucht is hoeveel je harder gaat als de lucht en bij wint mee blijf je x km sneller vliegen als de wind.
Vroeger zag je bij Schiphol de Fokker F50 bij de helikopterplaats soms achteruit gaan. Ze bleven daar staan wachten in de lucht met de neus naar de wind maar als de wind harder waaide dan hun minimale vliegsnelheid dan gingen ze langzaam naar achter. (Als je voor het stoplicht stil stond trapte ik wel de rem extra want zelfs als je weet dat ze ten opzichte van de grond achteruit kunnen heb je het gevoel dat je auto naar voren gaat.
(de piloten in de F50 bleven liever wachten tegen de wind in dan dat ze rondjes moesten vliegen)
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.