@70 Dat is een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid....
@64 Nou nou, is een agressie regulatie training niet iets voor jou ??...
@67 ik vermoed dat rooibos bij de thee familie hoort, ofwel pickwick die al eerder verwijdert is hier....
@3 We gaan zien waar de Tsjechen mee komen. Vraag is of dit bij de veiligheidsdienst blijft hangen of dat het openbaar wordt....
@20 Als je landen niet kan aanspreken op het humanitaire oorlogsrecht dan worden de misdaden nog groter en veelvuldiger gepleegd. Wat betreft 'n...
Is inderdaad wanstaltig Baudet had allang in een gesloten GGZ moeten zitten!...
@57 Dat ze je er maar snel van afgooien hier. Wat een smeerlap ben je....
@3Het wordt financiëel nòg erger:Statushouders zoveel mogelijk naar hotels, ook zonder goedkeuring gemeenten - https://nos.nl/l/2514610�...
@1Rond "contacten" met Rusland, maar ook China, zijn altijd al wild-west verhalen geweest. Er zijn echter op het geheel, maar weinigen, die è...
Schandalig dit weer.Gek dat deze "tekorten" alleen maar in Nederland spelen. Ook de prijzen van medicatie, zijn in het buitenland vaak goedkop...
** gebruiker verwijderd **
Dus toch alle vrachtverkeer verbieden bij code rood met zeer zware boetes.
Dit was mijn eerste reactie 2dg geleden:Rutte staat maar wat te brallen. Bah, het interesseert hem geen donder..Hij weet dat economie vooral groeit door mensen op te zwepen en op stang te jagen.Die vrachtwagenchauffeurs, hoe dom ook in dit geval, hadden niet eigenwijs maar naar hun eigen betere stem moeten luisteren, maar ontslag ligt op de loer, ieder moment van de dag ook bij orkaankracht 10.
@titel
"Misschien ben ik een Watje ! So what? Heb je een ander die voor je wil rijden, bij deze groeiende vraag naar arbeidskrachten? "
"Uit de enquête blijkt verder dat veel chauffeurs geen enkele instructie hebben gekregen wat ze moeten doen bij code rood. Nadat code rood was afgegeven nam 70 procent van de werkgevers geen contact op met chauffeurs."
Dat staat dan weer haaks op dat er overall sprake van dwang zou zijn...Begin eerst maar eens met het onderling maken van duidelijke afspraken. Wat ook in het voordeel van de chauffeurs zelf is.
@5
Is sowieso onzin. Een chauffeur is door middel van zijn rijbevoegdheid de enige die bepaald of het verantwoord is om de weg op te gaan. Dat kan een baas/opdrachtgever nooit voor de chauffeur beslissen. Ingeval van calamiteiten zal de chauffeur daar dan ook als eerst op worden aangesproken.
@6 klopt. Voor chauffeurs moet hetzelfde gelden als voor piloten van luchtvaartmaatschappijen: de piloot bepaalt te allen tijden 100% tijdens de vlucht wat er gebeurt, hij is de baas. Zijn vliegomstandigheden slecht bepaalt hij/zij of er gevlogen wordt. De huidige situatie van geen of vage afspraken maakt dat de werkgever de chauffeur aan zn lot overlaat en de werknemer/ chauffeur die zich verschuilt achter dwangargumenten die nergens zijn vastgelegd.
Dat is misschien bij een heel enkele zo maar bij de meesten niet.
De storm was veel harder dan verwacht en ‘s morgens was het eerst nog rustig .
Bij de meeste ondernemingen geldt dat de chauffeur zelf mag bepalen of het verantwoord is.
Een bedrijf heeft ook niet veel belang bij schade .
Ze zijn wel verzekerd maar gebeurt het je even te vaak , raak je die kwijt.
En dan kan er niet één meer de weg op want andere verzekeraars hoeven je dan ook niet .
@2
Ook dat is onzin .
Een storm is niet overal even hard .
Vaak harder aan de kust dan in het binnenland.
Dat was eergisteren ook zo.
In het noorden reden ook bussen en treinen en is er weinig gebeurd.
Je zadelt mensen niet zo maar met een financiele schadepost op.
Heeft er niks mee te maken eergisteren stormde het echt gigantische hard , ik was post aan het bezorgen en ik moest er letterlijk op letten dat mijn klep niet open ging , en alle moeite om er voor te zorgen dat de post niet alle kanten opvloog , heeft niks met watje te maken het was gewoon extreem weer , zag complete bomen die het begeven hadden dakpannen die van huizen afgevlogen waren en was allang blij dat er niet zo'n projectiel op mij afgekomen is , zo niet graag een tak of een dakpan in mijn oog gehad willen hebben.
** gebruiker verwijderd **
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.