Buitenland
  • 15
De Russische minister van Buitenlandse Zaken, Sergey Lavrov, beschuldigt de VS van 'destabiliserend gedrag', via een lijst aan klachten over de buitenlandse politiek van de Trump regering. ...

9 maanden geleden door zeikenderechter

REAGEER MET EEN EMOJI
2
1
12
2
1

Maar ja, ze wilden hem zo graag, dus zit nou maar op de blaren.

1 zeikenderechter    
9 maanden geleden door zeikenderechter
19
Meld

@1 . De daden van Trump zijn heel anders dan zijn uitspraken tijdens de verkiezingscampagne, vandaar.

2 tsja    
9 maanden geleden door tsja
15
Meld

Trump kan z'n eigen ideologie maar nauwelijks omzetten in de voor hem gewenste daden. Zo laat zijn geliefde Mexicaanse muur nog steeds op zich wachten.

3 Black65    
9 maanden geleden door Black65
10
Meld

De chaos-president is kennelijk een tikkeltje te veel chaos, zelfs voor het Kremlin,... karma is a bitch.

4 Crannbuidhe    
9 maanden geleden door Crannbuidhe
15
Meld

Kremlin dacht eerst nog dat Flynn het wel even ging regelen in ruil voor de Kremlin steun aan Trump
Dit viel tegen
En nu ziet ook Kremlin in dat Trump een gevaar voor de wereld is

5 LGK    
9 maanden geleden door LGK
14
Meld

@2
Hij maakt anders wel de ene na de andere verkiezingsbelofte waar.

6 Reconquista    
9 maanden geleden door Reconquista
27
Meld

Rusland zei relaties te willen verbeteren. Maar verwacht geen verandering omdat na 4 presidenten het politieke beleid steeds het zelfde blijft. Rusland zegt dat niet de president, maar het industrieel complex het voor het zeggen heeft en daar lijkt het ook steeds meer op.

7 CrashOverride    
9 maanden geleden door CrashOverride
14
Meld

@6 Zoals ??

8 Crannbuidhe    
9 maanden geleden door Crannbuidhe
10
Meld

@6

Cofveve en Nambia heeft hij waargemaakt. Alleen heeft niemand er wat aan.
Verder nog iets?

9 E.Meel    
9 maanden geleden door E.Meel
13
Meld

@3
Wordt aan gewerkt, heb geduld. Ondertussen hebben zijn andere maatregelen al geleid tot 40% minder asielzoekers aan de Mexicaanse grens.

10 Reconquista    
9 maanden geleden door Reconquista
19
Meld

@9 Het bakmeel wil maar niet rijzen.....

11 Thompson    
9 maanden geleden door Thompson
20
Meld

@10 Heeft u daar meer informatie over?

Echter, het zuiden van Amerika kan helemaal niet zonder al die hardwerkende Mexicanen.
In de eigen voet schieten, getuigt niet van visie.


12 E.Meel    
9 maanden geleden door E.Meel
13
Meld

@11 Nu weet het zeker, u bent ultrarechts. Alleen dat soort mensen komen met non-argumentatie en persoonlijke rommeltjes. En dat pleit niet voor u, kan ik u zeggen.

13 E.Meel    
9 maanden geleden door E.Meel
11
Meld

Ik moet er smakelijk om lachen dat nu ook Rusland de ouwe gek laat vallen.
Er blijft niemand over.

14 E.Meel    
9 maanden geleden door E.Meel
11
Meld

@10 Eerst zien, dan geloven.

15 Black65    
9 maanden geleden door Black65
7
Meld

@2

De populist die in de praatjes trapte van een andere populist question

16 zeikenderechter    
9 maanden geleden door zeikenderechter
9
Meld

@2
Vind je? Dat hangt nogal sterk af van welke momentopnames van zijn uitspraken vergelijkt met welke momentopnames van zijn (ahum) daden.

18 W. Anstalt    
9 maanden geleden door W. Anstalt
6
Meld

Dat wil wel wat zeggen, dat zelfs het Kremlin de Trump-regering teveel muscle-flexing verwijt.

19 Crannbuidhe    
9 maanden geleden door Crannbuidhe
7
Meld

Sta ik ff langs de kant, log in en wat ziet Sjaak?
De opperzeikers in een draadje

Maar ja, ik ben Sjaakie maar

20 Sjaak Trekhaak    
9 maanden geleden door Sjaak Trekhaak
15
Meld

@16 . Putin een populist? Hij is anders behoorlijk consistent in uitspraken en beleid.

21 tsja    
9 maanden geleden door tsja
12
Meld

@18 . Zoals zijn belofte zich minder dan zijn voorgangers met andere landen te bemoeien bijvoorbeeld

22 tsja    
9 maanden geleden door tsja
8
Meld

@2 Het hele Trump presidentschap verloopt zoals zinnige mensen verwachtten dat het zou verlopen. Dit was zeer voorspelbaar. Als de Russen echt wat anders verwachten dan zijn ze gewoon slecht in extrapoleren en visualiseren. En als je daar niet zeker genoeg van bent, dan laat je het beloop gewoon op z'n beloop. Toch?

23 PipoDeC    
9 maanden geleden door PipoDeC
8
Meld

@21 Sinds wanneer heeft populisme iets maar dan ook iets te maken met consistentie tussen uitspraken en beleid?

24 PipoDeC    
9 maanden geleden door PipoDeC
6
Meld

De wijze waarop Trump zich zijn buitenlandse politiek voorstelde was als volgt:

Hij brengt een bezoekje aan een ander land. Verwachte begroet te worden als "de machtigste man ter wereld" die hij denkt te wezen.
Dacht buitenlandse regeringsleiders gewoon even te vertellen wat zij moeten doen, waarop deze buigend als een knipmes "Yes, Mr. President SIR" zouden roepen. Waarna Trump tevreden weer terugkeerde naar het Witte Huis en zijn goede werken bezag.

Dat viel een beetje tegen.

25 Endandit    
9 maanden geleden door Endandit
7
Meld

'He did not mention President Donald Trump by name' Lavrov legt dus niet de schuld bij Trump rechtstreeks van de laatste 4 presidenten.

26 Chaim    
9 maanden geleden door Chaim
19
Meld

@24 . De mening van "het volk", voor zover dat bestaat, is nogal aan verandering onderhevig.
Bovendien strijdt hij niet tegen een zgn elite, iets wat een populist kenmerkt

27 tsja    
9 maanden geleden door tsja
9
Meld

@8
Belastingverlaging, Loonsverhoging (1.9% in 201question Rechter benoemd Hooggerechtshof, Verschillende economische projecten oa pijpleidingen (Keystone XL-project en Dakota Access-project) Zorgfonds voor veteranen, Aanpassingen NAFTA, Trump accepteert zelf geen salaris, Strengere regels immigratie, 550 miljard vrijgemaakt voor infrastructuur, Voorlopige stop op nieuwe federale banen, Voor elke nieuwe regel moeten er twee verdwijnen (tegengaan bureaucratie),Verbod voor medewerkers Witte Huis om te lobbyen voor buitenlandse regeringen, hervormingen psychiatrie, fondsen voor zwarte scholen en universiteiten, terugtrekking klimaatverdrag, de Iran deal herzien, groter budget leger, Guantanamo open houden, ambassade naar Jeruzalem verhuizen, 1200 nieuwe vliegtuigen luchtmacht enz. enz.
Al deze beloftes zijn inmiddels opgestart of gerealiseerd.

28 Reconquista    
9 maanden geleden door Reconquista
19
Meld

@26

"Lavrov criticized the US for issuing regular "threats" in relation to events in North Korea and Iran that had "further destabilized" the global situation."

Effe checkuh welke van de laatste 4 presidenten dat heeft gedaan ..... eh ..... verrek, dat was Trump.

Je ontsnappingsweggetje loopt dood tegen een hoge muur.

29 Endandit    
9 maanden geleden door Endandit
5
Meld

"And if this agreement is being taken aside and Iran is being told — you stay within the frame of agreements but we will return the sanctions -- well, put yourself in place North Korea's place. They are being promised that sanctions will be lifted if they say no to their nuclear program, what if they do it but sanctions are still there?"

Met andere woorden; Iran tekent een deal met diverse partijen inclusief de VS om het nucleaire programma op te schorten, houdt zich aan de deal, maar de VS wil weer sancties in gaan stellen. Stel je nu voor dat je Noord Korea bent en de VS zegt; geef je nucleaire programma op en we verlichten de sancties.

Zou je ze nog geloven?

30 d6072b01    
9 maanden geleden door d6072b01
3
Meld

@17
Ik zei toch duidelijk aan de Mexicaanse grens

https://www.hln.be/nieuws/buitenland/illegale-immigratie-vanuit-mexico-sterk-gedaald-onder-trump~a3a2c051/

Was trouwens geen 40% maar 30% zie ik

En ook vanuit de moslimlanden duidelijk minder instroom
https://www.trouw.nl/samenleving/immigratie-naar-de-vs-van-trump-is-sterk-gedaald~a33feb88/

31 Reconquista    
9 maanden geleden door Reconquista
15
Meld

@31

Aantal toeristen naar de USA ... ook duidelijk minder instroom.

https://www.nytimes.com/2017/09/19/travel/tourism-united-states-international-decline.html

32 Endandit    
9 maanden geleden door Endandit
4
Meld

@32
Dat gaat alleen over begin 2017. Tegelijkertijd geven die toeristen wel meer geld uit dan voorgaande jaren https://skift.com/2017/06/28/international-tourist-spending-in-u-s-at-record-high-heading-into-summer/

33 Reconquista    
9 maanden geleden door Reconquista
12
Meld

@29 dus... Obama clinton en bush hebben N-Korea en Iran nooit bedreigd? Goh. Welke planeet kom jij vandaan?

34 Chaim    
9 maanden geleden door Chaim
20
Meld

CNN neemt weer eens een detail van hier... een spreuk van daar.. een bewering van zus en een half waarheidje van zo en bakt er een domme leugenskoek van en de dommen happen er weer in.

35 Chaim    
9 maanden geleden door Chaim
19
Meld

@34

Laat maar eens een bedreiging zien van hen dan.

36 Endandit    
9 maanden geleden door Endandit
6
Meld

@34 elke voorgaande president was bezig met containment, niet met bedreigen. Heb ze tenminste nooit horen toeteren over fire and fury, grotere rooie knoppen en meer van dat opruiend spul.

37 BlackNinja    
9 maanden geleden door BlackNinja
4
Meld

@34 Gisteren nog de documentaire gezien "Inside North Korea". Toen de zus van een journalist werd gekidnapt door Noord Korea, is ze vrij gekomen door een bezoek van Bill Clinton. De reden dat Bill welkom was en zijn bezoek hielp: toen de vader van Kim overleed was Bill Clinton de eerste wereldleider die zijn condoleances overbracht. Juist dat, naast duidelijke en harde taal, maar respectvol blijven, werd door het bewind van Noord Korea zeer gewaardeerd.

Iets zegt me dat Trump dat niet voor elkaar gaat krijgen met zijn straat-taal.

38 d6072b01    
9 maanden geleden door d6072b01
2
Meld

@35

Nee hoor. Gewoon een verslag van een persconferentie van Lavrov.

Is het script uit het Kremlin nog niet binnen ofzo?

39 zeikenderechter    
9 maanden geleden door zeikenderechter
6
Meld

@28

Welke aanpassingen NAFTA??

Verzet van Canada en Mexico:
http://www.washingtonexaminer.com/mexico-canada-to-reject-trumps-proposed-nafta-changes/article/2637748

Trump stelt NAFTA deadline uit:
http://the-japan-news.com/news/article/0004180273

Er zijn dus geen aanpassingen van NAFTA
Trump mag wel roepen het te willen, maar er zijn geen aanpassingen

U moet eens niet zoveel nepnieuws verspreiden

40 LGK    
9 maanden geleden door LGK
4
Meld

Haha, jullie hebben hem zelf daar neer gezet dus doe het er maar mee!!

41 GreyB    
9 maanden geleden door GreyB
5
Meld

@28

"550 miljard vrijgemaakt voor infrastructuur"

Weer een leugen van u

Trump wilt een fonds oprichten, er is geen 550 vrijgemaakt

http://www.politifact.com/truth-o-meter/promises/trumpometer/promise/1348/invest-550-billion-infrastructure-and-create-infra/

42 LGK    
9 maanden geleden door LGK
3
Meld

@28

"Voorlopige stop op nieuwe federale banen"

En die heeft Trump in april alweer opgeheven

https://www.washingtontimes.com/news/2017/apr/11/trump-lift-federal-hiring-freeze-some-agencies/

Hoeveel onzin blijft u posten?

43 LGK    
9 maanden geleden door LGK
3
Meld

@42

De Daily Trump geeft ook weer eens aan waar de prioriteiten van Trump liggen:

"...to stop drugs, they want to take money away from our military which we cannot do.” My standard is very simple, AMERICA FIRST & MAKE AMERICA GREAT AGAIN!"

Inmiddels waren er in 2016 een record aantal van 64.000 doden door drugsoverdosis te betreuren. Maar dat boeit niet.

44 Endandit    
9 maanden geleden door Endandit
2
Meld

@43

Oké, oké, maar hij zei "voorlopig" .... question

45 Endandit    
9 maanden geleden door Endandit
2
Meld

@42
Ja dat is van de Trump-O-meter. Heb je gelezen wat er naast staat? "In the works" is dus al opgestart.

46 Reconquista    
9 maanden geleden door Reconquista
15
Meld

@46

"In the works" ... ofwel "wordt aan gewerkt" betekent dus niet dat het al is opgestart.

47 Endandit    
9 maanden geleden door Endandit
2
Meld

@40
Over NAFTA wordt nog steeds onderhandeld en wordt zeker aangapast. Trump wil het trouwens gebruiken om de muur te bekostigen. http://edition.cnn.com/2018/01/11/politics/donald-trump-nafta-mexico-wall/index.html

48 Reconquista    
9 maanden geleden door Reconquista
14
Meld

@46

U beweerd dat Trump 550 mld heeft vrijgemaakt
Dat is een leugen
Trumpwilt een fonds opzetten waar 550 mld in moet komen
Dat is er trouwens nog niet

49 LGK    
9 maanden geleden door LGK
3
Meld

@47
Ja dat betekent het wel anders staat er 'stalled' bij. Pak de Trump-O-meter er maar bij.

50 Reconquista    
9 maanden geleden door Reconquista
14
Meld

@47

Toevoeging: en wanneer dat geld dan eindelijk wel is vrijgemaakt, wil dat nog steeds niet zeggen dat het ook daadwerkelijk voor het beoogde doel gebruikt gaat worden. Vrijmaken wil alleen maar zeggen dat het beschikbaar is, niets meer dan dat.

51 Endandit    
9 maanden geleden door Endandit
3
Meld

@48
Nee
Weer een leugen van u

Zowel Mexico als Canada hebben formeeel bezwaar aangetekent tegen de eenzijdige aanpassingen die Trump wilt
En nu heeft Trump zijn deadline verschoven

En denkt u nu echt dat Mexico akkoord gaat dat Nafta gebruikt gaat worden voor de bouw van die muur?

52 LGK    
9 maanden geleden door LGK
3
Meld

@50

Wanneer ik van mijn bezit 25.000 euro vrijmaakt heb om een nieuwe auto van te kopen heb ik nog steeds geen nieuwe auto, tot ik die 25.000 euro daadwerkelijk besteed aan die auto. Snap je?

53 Endandit    
9 maanden geleden door Endandit
3
Meld

Tja dat krijg je wanneer je inzet op een 'useful idiot' en je meer 'idiocy' dan 'usefulness' ervoor terugkrijgt.

54 Gewoon een student    
9 maanden geleden door Gewoon een student
3
Meld

@49
Daarom zette ik onder mijn reactie ook "Al deze beloftes zijn inmiddels opgestart of gerealiseerd".
opnieuw verwijs ik naar de Trump-O-meter waar het inmiddels op 'in the works' staat. Had Trump ook al gezegd. Het is een plan dat in 2018 gerealiseerd wordt en wordt al aan gewerkt. Maar inderdaad het fonds is er nu op dit moment nog niet.

55 Reconquista    
9 maanden geleden door Reconquista
15
Meld

@48

"They can pay for it indirectly through NAFTA," Trump said Thursday in an interview with The Wall Street Journal. "We make a good deal on NAFTA, and, say, 'I'm going to take a small percentage of that money and it's going toward the wall.' Guess what? Mexico's paying."

Trump wil dus dat de handel met Mexico, die door die muur beslist een stuk minder soepel gaat verlopen, duurder maken voor de Mexicanen en het extra geld dat de Mexicanen dus voor handel moeten betalen besteden aan het moeilijker (en dus nog duurder) maken van diezelfde handel.
En jij denkt dat Mexico daar in trapt?

56 Endandit    
9 maanden geleden door Endandit
1
Meld

@56
We zullen zien. Het zal mij ook een worst wezen wie die muur betaalt zolang hij er maar komt. En vergeet ook niet dat Amerika zonder Mexico kan maar andersom wordt het moeilijk.

57 Reconquista    
9 maanden geleden door Reconquista
14
Meld

@55 Wat is dat toch, dat ongefundeerde vertrouwen in die Trump?
Hij maakt er gewoon een zooitje van (als hij al wat doet), komt nauwelijks 1 belofte na en wordt bij elke stap die hij zet weer door zijn partijgenoten of rechters teruggefloten.
Volgens mij moet het een soort verliefdheid zijn die jou verblindt.

58 kritischelezer    
9 maanden geleden door kritischelezer
3
Meld

@57

Wanneer Trump die muur, die de vrijheid van handel over de grenzen flink zal beperken en dus duurder maken, beslist wil hebben, dan zal Amerika voor die hogere kosten op moeten dragen.
Een vrijhandelsovereenkomst heeft namelijk geen enkel nut wanneer die de kosten van handel opdrijft in plaats van vermindert.
En wat Trump wil is dus die kosten zover opdrijven dat Mexico feitelijk die muur betaalt plus de hogere kosten van handel.

59 Endandit    
9 maanden geleden door Endandit
1
Meld

@57

"En vergeet ook niet dat Amerika zonder Mexico kan"

LOL

Zelf Trump zijn resort en wijngaarden vragen werk vergunningen aan om Mexicanen daar te laten werken
Zelfs Trump persoonlijk kan niet eens zonder de Mexicaanse werkforce

60 LGK    
9 maanden geleden door LGK
2
Meld

@60

De export van Amerika naar Mexico was in 2017 223,270.4 miljoen
De import van Amerika uit Mexico was in 2017 288,953.8 miljoen

Vergeet niet dat wanneer importheffingen weer deel gaan uitmaken van het vrijhandelsverdrag Amerika OOK een hele hoop moet gaan betalen voor de export naar Mexico: het mes snijdt dan aan twee kanten.
En Trump wil dus blijkbaar de tarieven voor export van Mexico naar de US dermate hoog maken dat hij niet alleen de kosten van die muur kan betalen, maar ook de extra kosten voor export van de US naar Mexico kan compenseren. Want anders schiet hij er nog nauwelijks iets mee op.

Daar komt dan nog bij dat het een verdrag tussen 3 landen betreft: ook Canada zit daarbij. Dus Canada mag dan ook lekker mee gaan betalen aan die muur.
Trump is niet goed wijs als hij denkt daarmee weg te komen.

61 Endandit    
9 maanden geleden door Endandit
1
Meld

Tijd voor de golden shower video!

62 Rfbbnj    
9 maanden geleden door Rfbbnj
1
Meld

wie wel....

63 TedjeR    
9 maanden geleden door TedjeR
1
Meld

@63

Goeie vraag! Ik zit er al een half uur over na te denken, maar ik kan niemand meer verzinnen.

64 zeikenderechter    
9 maanden geleden door zeikenderechter
1
Meld

@64 Is er, buiten de typische Trumputinista’s, ooit iemand geweest dan ?

65 Crannbuidhe    
9 maanden geleden door Crannbuidhe
1
Meld

@65

Ja, in Rusland was ie populair, vlak na de verkiezingen.

Oh... ik weet het: Netanyahu! Vermoedelijk nog de enige nu.

66 zeikenderechter    
9 maanden geleden door zeikenderechter
1
Meld

@66 sindsdien is zijn populariteit over een heel breed front teruggezakt...

67 TedjeR    
9 maanden geleden door TedjeR
2
Meld

@7 "...Rusland zegt dat niet de president, maar het industrieel complex het voor het zeggen heeft en daar lijkt het ook steeds meer op. ..."

Dat is inderdaad het geval. Presidenten fungeren sinds Kennedy slechts als een soort katvanger ...vandaar dat na de moord op Kennedy een hele reeks misdadige oorlogen (Vietnam, Irak enz.) kon plaatsvinden.
Nu eigenzinnige Trump president is heeft de lobby een dagtaak om Trump voor haar karretje te spannen....

68 CoolMemories    
9 maanden geleden door CoolMemories
9
Meld

@66 . De machtsverhoudingen verschuiven en Trump helpt daarbij. Positief.

69 tsja    
9 maanden geleden door tsja
10
Meld

@36 "....Laat maar eens een bedreiging zien van hen dan....."

Bush, Obama en Clinton lieten het niet alleen bij bedreigingen maar vielen DAADWERKELIJK met veel 'shock and awe' Irak, Afghanistan en Libië aan....met meer dan een miljoen doden en 4000 miljard verspild...!!

Trump heeft nog geen land aangevallen ...zelfs niet als daar wel aanleiding voor is vanwege een reële dreiging van een land als N-Korea dat WÈL massavernietigingswapens heeft....!

70 CoolMemories    
9 maanden geleden door CoolMemories
11
Meld

@59 "...die muur, die de vrijheid van handel over de grenzen flink zal beperken en...."

De muur wordt gebouwd om collusie met Mexico te voorkomen en de Amerikaanse burgers en families in de zuidelijke staten te beschermen tegen nietsontziende Mexicaanse smokkel- roof- en moordbendes!

71 CoolMemories    
9 maanden geleden door CoolMemories
9
Meld

Wanneer waren ze dan blij met hem?

72 niet-alles-geloven    
9 maanden geleden door niet-alles-geloven
2
Meld

@72
Volgens links waren de Russen dolblij met Trump. Sterker nog Trump moest wel naar de Russen luisteren want die hadden sextapes met pissende Russische hoeren en daarmee werd Trump afgeperst. Toch? Nog niet zo heel lang geleden was dat het dagelijkse riedeltje van links. Nu draaien ze ineens weer en komen met een nieuw verhaaltje.

73 Reconquista    
9 maanden geleden door Reconquista
6
Meld

@73
"want die hadden sextapes met pissende Russische hoeren en daarmee werd Trump afgeperst. Toch?"

Nee, grootste probleem voor Trump is dat zijn bedrijf met Russisch geld overeind wordt gehouden

74 LGK    
9 maanden geleden door LGK
4
Meld

Zowel de Amerikanen als Russen gebruiken wat stoere praat om de achterban tevreden te houden. Ondertussen zal het allemaal wel loslopen.

75 Dune    
9 maanden geleden door Dune
4
Meld

@74
Jajaja het zal wel weer. Dat is het probleem van links. Ze gooien zoveel leugens de wereld in dat ze er zelf in verstrikt raken en ze steeds ongeloofwaardiger worden. Allemaal spannende verhalen en nergens een greintje bewijs. Zouden we nu, na dit artikel, misschien kunnen concluderen dat het een leugen was en Trump dus helemaal niet wordt afgeperst met sextapes door Rusland? Of wou je het verhaal nog volhouden?

76 Reconquista    
9 maanden geleden door Reconquista
8
Meld

@75

Nee
Dat had u kunnen zien in de reactie van Putin toen Obama 35 Russische diplomaten uitzette
De reactie van Putin was toen 0
Want toen praatte Flynn met Rusland dat Trump snel de sancties zou opheffen
Wat niet gebeurde, want Flynn werd ontslagen
Pas later bracht Putin het aantal Amerikaanse diplomaten terug

"Ondertussen zal het allemaal wel loslopen."
Dit laat duidelijk zien dat u de wereldpolitiek niet volgt

77 LGK    
9 maanden geleden door LGK
4
Meld

Lood om oud ijzer..
Wie er president/ spreekpop v.d. VS is kan Wallstreet aan de reet roesten ..want Wallstreet regeert de V.S..
Jelsin was de lieveling v.h. westen...hij verkocht de Russische industrie en grondstoffen voor 'n extreem lage dronkemansprijs aan 't westen ..Rusland en de Russen stonden aan de rand v.d. afgrond onder Jelstin ..

Toen de poen niet meer richting westen / Wallstreet vloeide omdat Poetin weer zaken op orde stelde werd Poetin gedemoniseerd door 't westen en haar media..de westerse media die in dienst staat van de macht....
Poetin noemt o.a. daarom 't westen immoreel...hij heeft natuurlijk gelijk..

78 Chat Baker    
9 maanden geleden door Chat Baker
8
Meld

@76
De leugens zijn de schuld van links.


Echt, kun jij niet lezen of Zo? Of wordt in jouw hoofd het getwitter van je oranje held gefilterd?
Als er IEMAND liegt dan is het Trump wél. Met gemiddeld 6x per dag. En dat is gewoon aantoonbaar.

Oh Nee, dat is nepnieuws natuurlijk.

79 Janzzen    
9 maanden geleden door Janzzen
3
Meld

trump maakt met de dag meer vrienden op nk

80 vliegende-tovenaar    
9 maanden geleden door vliegende-tovenaar
2
Meld

@70
Nee hoor. Trump vecht mee in Jemen, en heeft net weer geld en soldaten naar Syrie gestuurd om tegen Assad te vechten....

82 Tismewat    
9 maanden geleden door Tismewat
1
Meld

Maar dan zal Poetin zich ook kandidaat moeten stellen voor de presidentschap in de VS. question

83 Nos Calan Gaeaf (s7p)    
9 maanden geleden door Nos Calan Gaeaf (s7p)
0
Meld

De Russen, zeker Putin en Lavrov, zijn pragmatisch ingesteld, te zien o.a. in Syrië waar de Russen herhaaldelijk probeerden samen met o.a. de VS wapenstilstanden te regelen, wapenstilstanden die even zo vaak door de Amerikanen benut werden om hun dubbele agenda door te voeren, hergroeperen van terroristen en voorzien van nieuwe wapens, sabotage acties als het bombarderen van Deir Ez-Zor, terroristen aftocht geven uit Irak zodat Palmira wederom in terroristische handen kwam, false flag operaties etc.
Toen de Russen daar niet meer in trapten was het snel afgelopen met de terroristen.

Trump heeft het voordeel van de twijfel gekregen, dat houdt nu op, nu worden echt acties gevraagd die wijzen op toenadering.

84 Proemevla    
9 maanden geleden door Proemevla
7
Meld

@82

Jaaa, maar dan ligt het opeens niet aan Trump, maar aan 'the deep state'. Het zijn net religieuzen.

Trump heeft al meer bombardementen uitgevoerd dan Obama in acht jaar, heeft de beperkingen op clusterbommen opgeheven en hij wil naar 'bruikbare' kernbommen. Hij is een dikke vette havik.

Uiteraard zwijgt de Trumpolina geconfronteerd met die feiten. Of ze geven Hillary de schuld.

85 zeikenderechter    
9 maanden geleden door zeikenderechter
2
Meld

@76
Is Trump links dan met zijn 2000+ leugens in nog geen jaar?

86 GreyB    
9 maanden geleden door GreyB
2
Meld

@78
En Trump is dol op Wallstreet, hij haalt ze het WH binnen en raakt er niet over uit getweet.

87 GreyB    
9 maanden geleden door GreyB
2
Meld

@87

De Trumpolina kan het allemaal niet schelen. Ze gebruiken 'linkse' argumenten om Trumps ultrarechtse beleid te verdedigen (oh wat een vredesduifje is die lieverd toch), maar feitelijk interesseert het ze geen bal. Zolang ie Afrika maar 'shithole' noemt.

88 zeikenderechter    
9 maanden geleden door zeikenderechter
1
Meld

@88 nee het is wat @76 al schrijft. Jullie onzin en leugens zijn er zoveel geworden dat de geloofwaardigheid helemaal weg is. Met onzin boeken komen en steeds nieuwe onzin maakt de trump haters en links een niks zeggend clubje dat steeds verder geïsoleerd raakt van de werkelijkheid. Het zijn altijd de zelfde die hier met de meeste grote onzin komen, mensen beledigen als het ze niet uitkomt en geen enkel bewijs presenteren. in jullie fantasie wereld was Trump al zeker 6x afgezet. Zal jullie vies tegen gaan vallen de komende 7 jaar

89 Ivo    
9 maanden geleden door Ivo
4
Meld

"Rusland niet erg blij meer met Trump"

Ook jammer, als je nagaat hoeveel moeite ze hebben gedaan hem aan de macht te krijgen. question question

90 Weet geen naam    
9 maanden geleden door Weet geen naam
0
Meld

@86
Nee. Link..... question

91 Tismewat    
9 maanden geleden door Tismewat
0
Meld

@28
Trump spuit veel woorden, maar als het op daden aankomt, geeft ie niet thuis.....

92 Tismewat    
9 maanden geleden door Tismewat
0
Meld

@92
Zou het? Of zou je dat graag zo willen zien?

93 Reconquista    
9 maanden geleden door Reconquista
0
Meld

@93
Klimaatakkoord Parijs is het meest recente voorbeeld......

94 Tismewat    
9 maanden geleden door Tismewat
0
Meld

@93
Wat is daar mee dan? Je kan het er mee eens of oneens zijn maar het was wel een verkiezingsbelofte van hem.

95 Reconquista    
9 maanden geleden door Reconquista
0
Meld

@27 Putin is gewoon een gigantische populist. Daar doet geen consequent beleid wat aan af.

96 PipoDeC    
9 maanden geleden door PipoDeC
1
Meld

@78
Lariekoek. De Russische economie draait voor het grootste deel op de olie- en gaswinning. Kwestie van oppompen, Daar zit geen enkele verdienste van Putin bij, omdat Westerse maatschappijen (dankzij Jeltsin) de techniek leverden om die producten op grote schaal te winnen.

97 Tismewat    
9 maanden geleden door Tismewat
0
Meld

Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten

Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.
Trending vandaag
Trump zegt dat hij 'natuurlijk instinct...
President Donald Trump vertelde de Associated...

16 uur geleden door Denisova

’Nederland houdt vast aan Zwarte Piet&r...
Bij vrijwel alle sinterklaasintochten in Nede...

11 uur geleden door chouffleur

Meer asielzoekers naar Nederland, COA zoekt o...
Er zijn dit jaar tot dusver bijna net zoveel...

13 uur geleden door NOS

Aanklacht tegen Trump om persvijandige tirade...
Een groep van persvrijheidsorganisaties stap...

21 uur geleden door Denisova

Linkse EU-politicus : Massa immigratie en mul...
Jan Keller is een Tsjechische sociaaldemocraa...

10 uur geleden door Febee


ADVERTENTIE


Laatste reacties
De Ruyters van Michiel
Italie will controle over eigen grenzen en mi...
De Ruyters zeggen: "Het is eigenlijk ook wel ...

3 minuten geleden door De Ruyters van Michiel

chouffleur
Pieten blijven zwart op Voorne-Putten...
De overwinning... ...

4 minuten geleden door chouffleur

Interessant
Kent u de wijkagent? Vast niet...
Ik weet zelf niet of hier een wijkagent is....

5 minuten geleden door Interessant

JackKropotkin
En Door wie worden we nu belazerd?...
@11 Eens met @3 - @5 : plaats gewoon de origi...

5 minuten geleden door JackKropotkin

Zie Hier
Kamer onvolledig ingelicht door minister over...
Het totaal is nalatigheid van de overheid!...

8 minuten geleden door Zie Hier

Binnenland      Buitenland      Politiek      Economie      Internet      Technologie      Sport      Showbizz      Wetenschap      Gezondheid      Lifestyle      Cultuur      Media      Film      Games      Verkeer      Overig