misschien moet het elftal zelf 2 goaltjes neerzetten en met hun eigen mensen wat tegen elkaar ballen trappen; voor biologische vrouwen is het so...
@23 Het zo wel heel Xenofobisch zijn als je je kansen niet afstaat voor mensen van kleur XD...
@12Israël had allang meer kunnen doen om dit conflict te beëindigen.Dit geldt ook voor Hamas, de gijzelaars vrijlaten en de angel is er ...
En iedereen zich maar afvragen waar die moslimhaat vandaan komt........
@10 Heeft Israël gedegen onderzoek gedaan naar deze mannen? Hen berecht, oorlogsrecht, en toen besloten wat hun straf is? In ieder geval zijn z...
@7In Nederland (de bekende kanalen) zeker niet, al zou Geen Stijl er wel over berichten....
@TS Ga je nou werkelijk zelf de term "omgebouwde kerels" toevoegen om te laten zien dat je transgenders een beetje spannend vindt?...
@11 Israël had allang meer kunnen doen om dit conflict te beëindigen. Half Gaza uitmoorden is geen oplossing. Sterker, de haat zal alleen maar...
Vreemd. Het zou juist andersom moeten zijn, want dieselauto's stoten minder CO2 uit.
Nederland geeft het goede voorbeeld.
@1 Zolang CO2-vriendelijke zaken niet financieel aantrekkelijk gemaakt worden zal er ook niet snel wat veranderen.
Helaas door het verhogen van de dieselprijs en niet door het verlagen van de benzineprijs.
@1 Althans volgens Volkswagen en Audi.
Ja...maar diesel is wel degelijk neer vervuilend...dus, politiek, verlaag de accijnzen op benzine nu eens!
De Eenverdieners taken in duitsland ,en de Rijken en Tweeverdieners in Nederland.
@1 Maar zelfs met een roetfilter stoten ze veel meer fijnstof uit...
@6 Vlak aan de grens tankt iedereen in Duitsland, iets verder van de grens gewoon in Nederland, want anders kost het omrijden meer tijd en geld, dan dat het aan besparing oplevert.
Eigenlijk is het onzin om de prijs per liter tussen diesel en benzine te vergelijken. Dieselauto's verbruiken in de orde 15-30% brandstof (in liters) dan vergelijkbare benzineauto's.
@7 DPF kort voor Diesel Partikel Filter als je een wagen hebt met zo'n ding en weet wat de kosten zijn die met die dingen komen in techniek, onderhoud kosten, en door dat de wagens duurder worden en in geval van een bedrijf bpm bijtelling effecten. Ik weet, lastig om daar informatie over te krijgen net als over de kosten van wagens op stroom, batterijen slijtage, vervang kosten, stroom rekeningen maar gezien wat poltiek doet ? kwestie van tijd dan zitten we in hetzelfde schuitje: De bijstand omdat Werken niet meer te betalen is.
@7
Het ging toch om het broeikaseffect?
In nederland betaal je ook meer wegenbelasting voor een Diesel auto (tot 4 x zoveel) dan voor benzine. Als ze de dieselprijs gelijk trekken met benzine prijzen dan zijn ze verplicht die wegenbelasting omlaag te brengen.
@7 dan zou ik de feiten maar eens opnieuw gaan onderzoeken. De huidige generatie diesels stoten minder uit dan welke benzine auto dan ook door alle strenge eisen. Heeft u een houtkachel/tuinkachel/allesbrander thuis? 2 uur branden van zo'n ding is al meer fijnstof dan de uitstoot van een heel jaar auto rijden (1 benzine en 1 diesel auto bijelkaar). Daar hoor je niemand over. Maar wel lekker knus thuis het bos affakkelen en de rotzooi lucht in jagen. En wat denk je van oud op nieuw? Al dat vuurwerk? Nee als het voor het plezier is dan mag alles.
@7 Jouw autobanden zorgen ook voor meer fijnstof ....... VEEL MEER ZELFS
https://www.volkskrant.nl/wetenschap/positieve-effecten-elektrische-auto-op-luchtkwaliteit-overschat~a4296738/
We moeten terug naar Houten wielen !!!
@11 niet alles.
Vooral de NOx uitstoot is hoger bij diesel door de hogere temperatuur. NOx is niet een broeikasgas maar wel giftig.
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.