Voor dat bedrag levert Citroën de C4 Cactus in Live-uitvoering, aangedreven door een 110 pk sterke driecilinder PureTech-motor. De Feel en Shine-versies kosten met dezelfde aandrijflijn respectievelijk 23.090 en 25.490 euro.
In combinatie met een zestrapsautomaat kost C4 Cactus minimaal 26.490 euro. Als Shine-uitvoering kost de auto met automaat 28.890 euro.
De Citroën de C4 Cactus wordt ook leverbaar met een 130 pk sterk PureTech-blok. Deze motorisering, die verkrijgbaar is in combinatie met een handgeschakelde zesbak, is er vanaf 24.390 euro. De C4 Cactus PureTech 130 Shine kost 26.790 euro.
Dieselen kan met de 110 pk sterke BlueHDi 100, altijd gekoppeld aan een handgeschakelde vijfbak. Als Feel-versie kost de auto 26.340 euro, terwijl voor de Shine-uitvoering 28.740 euro moet worden betaald.
In de herfst voegt Citroën een 120 pk sterke BlueHDi-dieselmotor aan de prijslijst toe, die in combinatie met een zestrapsautomaat leverbaar wordt.
Facelift
Citroën legt een grotere nadruk op comfort en maakt van de bijgewerkte Cactus de eerste auto die in Europa leverbaar wordt met het Progressive Hydraulic Cushions-veersysteem, Citroën’s vervolg op het beroemde 'zachte' hydropneumatische systeem van weleer.
Ook is de C4 Cactus de eerste Citroën die beschikbaar komt met de Advanced Comfort Seats van het merk. Tevens past Citroën meer geluidsisolerende materialen toe én wordt rondom dikker glas gemonteerd, om meer ongewenste geluiden buiten het interieur te houden.
In totaal levert Citroën 12 assistentiesystemen op de vernieuwde Cactus, zoals Active City Brake, verkeersbordherkenning, Coffee Break Alert, Lane Departure Warning, Blind Spot Monitoring, Driver Attention Alert, Park Assist, bochtverlichting, een achteruitrijcamera, Keyless Acces en Grip Control.