@2682Kom vanavond wel even terug. Het is nu een beetje te vroeg voor zo'n cocktail. 😉...
De zoveelste inhoudloze DDR66 muts, nog geen dag in het leven fatsoenlijk werk gedaan, maar een praatjes!...
Stop met dia asielwaanzin.Nederland is vol en wil geen haatbaard meer bij!!!!!...
Ben bang dat timmerschrans I steeds dichterbij komt.De vvd zal zijn ware aard laten zien en zich weer pro immigrant opstellen....
Ha(l)al ze maar binnen, die strijders!!! 🤮...
@7 Ik weet eigenlijk niet of dat volgens de voorschriften is toegestaan. De opname wel natuurlijk maar wat je daarmee, in dit kader van 'herrie...
@6 De ME, die er op los ramt, bij een aangemeld stil protest van 8 man? Dat is nog erger dan de Russische praktijken bij demonstraties. ...
(Het wordt een stil protest, zonder toespraken, maar de demonstranten willen op hun protestplek wel staan met bordjes waarop teksten staan als: ...
@3 @1 "Dan ben je stil. Dat moeten we die Frank van der Linde nog maar eens uitleggen." Uit het artikel:"Het wordt een ST...
Gut, die droom had ik als veertien jarige. Was wel heel tof toen.
Moet er niet aan denken en zie de vreselijkste ongelukken al voor me. Tegen hoge gebouwen te pletter vliegen, botsingen in de lucht tussen twee of meeerder toestellen.
@2 Toen waren er amper hoge gebouwen, zeker niet in mijn omgeving.
Jullie denken toch niet dat dit kan in dit kapot-gereguleerde land?
Een hele hoop ambtenaren gaan hier wat van vinden in no-time is dit apparaat verboten.
Nah.. laat maar komen!!
Dag asfalt.
Dag files.
Heel leuk allemaal, maar meer iets voor godverlaten oorden in het midden van de VS, of in Canada, of Australië. Natuurlijk niet voor dit veel te dicht bevolkte landje. Bovendien ben je dan "luchtvaart", zul je een vliegbrevet moeten halen, mag je niet zomaar overal opstijgen en landen; dat mag alleen op luchthavens. Denk ook even aan dat brevet; je bent verplicht een minimum aantal vlieguren te maken. Verder komen er nog start- en landingsgelden bij, luchthavenbelasting...
Kortom: laat maar.
@6 maar gelukkig kunnen beren niet vliegen dus die blijven lekker op de weg??
Ik mis de link naar bol.com, bestellen wil ik.
@6
Kijk, dat bedoel ik. Kansloos dus in ons kikkerlandje.
De grootste problemen zullen die luchtstoplichten gaan opleveren.
Trouwens, zou er ook een trekhaak aan zo'n auto zitten?
Een handrem zal ook wel overbodig zijn.
Kan maar niet ophouden, woehahahaha...
@9
De eisen in de US zijn gelijk aan die van NL. Vliegbrevet halen en alleen vliegen van en naar vliegvelden. Vanaf het vliegveld kan je dan wel als auto verder op de gewone weg, mits er een type goedkeuring is.
@13 En wat is dan de meerwaarde van een auto die kan vliegen? Het is gewoon een grappige gadget maar totaal nutteloos in Nederland (overigens bijna in heel Europa!).
Dan wil ik het niet eens hebben over de weersinvloeden hier....
Op de website staat:
CLASS OF AIRCRAFT
Experimental / Homebuilt class, requires the owner to build 51% of the vehicle. The kit is delivered to you majorly assembled. Should you desire professional assistance, one of our Builder Assist Centers will be able to help you complete the vehicle in as little as three weeks.
Je betaalt een ton en dan ben je ook nog eens drie weken bezig het ding af te bouwen.
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.