Dat te kort aan opvanglocaties is chronisch aangezien men niets aan de instroom doet. ...
@10Een land als India heeft vergelijkbare "Suezkanaalproblemen" als Europa.De handel tussen Europa en India zal er echt last van hebben.He...
https://www.dagelijksestandaard.nl/opinie/frits-bosch-pmt-abp-bpf-bouw-pfzw-pme-belangen-deelnemers-worden-geschaad...
Volkskrant: Eneco trekt zich terug uit bouw grootste Nederlandse windpark op zee: ‘De risico’s zijn te groot geworden’https://www.clim...
https://www.youtube.com/watch?v=fvyr0kejv-kMona Keizer baseert dat op het in haar oren stil zijn van links en de culturele sector na o.a. de...
@13 het spul was waarschijnlijk nog niet uitgewerkt, vandaar zijn afmelding. Kickbokstraining...) hij pvd in dienst van de staat en als Bosman ...
https://www.dagelijksestandaard.nl/politiek/baudet-biedt-online-excuses-aan-voor-uitbarsting-tegen-jesse-klaver...
Maar, lieve Bop. Het werk roept, ik wens je een hele fijne dag...
@53 Ja, hier zie ik dat wel. Maar ik bedoel eigenlijk in het dagelijks leven, niet op NK....
Zij is 1 van de ex vriendinnen van Hazes junior.Over tien jaar is zij niets meer dan een uitgelopen druipkaars door haar botox verslaving ....
NS heeft weer eens iets bedacht om nog meer geld te moeten eisen voor al hun leuke plannetjes...
Tuurlijk NS, want Nederland vergrijst toch? En al die oudjes gaan in jullie treintjes zitten! Blijf lekker dromen NS, want zolang jullie geen betrouwbare vervoerspartner zijn en blijven, blijf ik weg uit jullie speelgoed. Eerst de zaken goed op de rails zetten voordat je eisen gaat stellen!!! Jullie dienstverlening is onder de maat, er is nog altijd vertraging, treinen blijven vies, perron personeel ( als het er al is ) is onbeschoft en onwetend, er is steeds vaker geweld en criminaliteit en onbeschoftheid in treinen en is er geen conducteur te zien! Kortom, ik zet geen stap meer in een trein!
Waarschijnlijk houden ze er rekening mee dat in 2030 autorijden, aanschaf en brandstof/elektra, voor de meeste mensen onbetaalbaar is geworden. Nu nog afwachten of reizen met het OV in 2030 nog wel betaalbaar zal zijn.... [sarcasm off]
Nederland is een van de dichtstbevolkte landen ter wereld. Nog meer mensen toelaten heeft onder meer tot gevolg dat de verkeersinfrastructuur volledig in elkaar zal klappen. Wil de NS het personenvervoer ook in de toekomst kunnen garanderen dan is verdubbeling van het huidige spoornet nodig. Dat is onhaalbaar. Er is maar één optie: de bevolkingsgroei afremmen. Doen we dat niet dan heeft dat ongewenste onomkeerbare gevolgen voor welvaart en welzijn in dit land.
@4 Precies +++ Met als aanvulling... ook de NS krijgt de probematiek van onze overbevolking ook maar in haar maag gesplitst...
@4 @5
Wat een klucht. Er bestaat zoiets als bevolkingsgroei door migranten en nee, dat zijn niet automatisch vluchtelingen die de treinen vullen. Er is ook geen sprake van "in de maag splitsen". Expats komen nu eenmaal naar Nederland, net zo goed dat veel Nederlanders emigreren naar het buitenland en daar deel gaan uitmaken van de volkssamenstelling.
Deze operatie valt louter toe te juichen omdat elk land een goede infrastructuur verdiend, als de regering het gebruik van de heilige koe wenst terug te dringen is goed openbaar vervoer essentieel. Daarnaast speelt woon en werkverkeer een belangrijke rol, er wordt zelfs al geëxperimenteerd met nieuwe technologieën om mensen vele malen sneller van punt a naar b te brengen zodat het aantrekkelijker wordt om in de randstad te kunnen vestigen.
En zo lost het verbeteren van de infrastructuur, waar dit project integraal onderdeel van uitmaakt, talloze problemen op.
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.