En in deze post geeft hij een radicale klimaatactivist die niet gelooft in de kracht van innovatie (daar zijn er nogal veel van) een goede veeg ...
Devon is een interessant account om te volgen, vind ik. Ja, hij gebruikt ook AI om afbeeldingen te maken (van katten). Maar niemand is perfe...
Nou, dan moet Walmart of zo maar snel in brand gestoken worden. Toch?...
@13Maar ze daar sensureren ze ongewenst nieuws!!Oh .. laat maar.....
@41 m post@49 MalinoisTechnisch gezien mengt Soros zich in. Weet ik niet of hij ook sturend optreedt of alleen als geldschieter. Politici ...
@41 m post@43 Querido notIk schreef al "De snelweg blokkeren is een misdrijf." Maar omdat ik druk bezig was de andere taktieken van XR te ...
@13 Haha... eigenlijk moeten we het woord bij de daad voegen en emigreren. En dan mogen al die toppers die pro migratie zijn het hier rooien met...
Dat hoeft niet want ze zijn hier vrijwillig dus niets houd ze tegen om lekker terug te gaan ....
Dit gaat de verkeerde kant op. Dirk moet zorgen voor voldoende beveiligers in de winkel. Zij zijn opgeleid om op een goede manier in te grijpen....
@12 Inderdaad. Nu je het zegt. 💡...
UBER misschien?????
.
Taxichauffeurs zijn echt niet allemaal lieverdjes. Maar zij zijn héél véél werktijd aan het rijden in een drukke stad als Amsterdam en het is is dus haast "logisch" dat er ook vaker iets mis gaat dan met mensen die bijv. de hele werktijd achter een bureau zitten.
Dat krijg je als je dat beroep vrij geeft.
Dan komen er allemaal van dat soort cowboys op de weg.
Een echte taxichauffeur moest voorheen er een vergunning van de gemeente voor hebben en daar moest goed voor in de bus geblazen worden.
Als ze niet als een dwaas rond zouden racen, alsof de stad van hen is, dat zou al een heel mooi begin zijn.
Oh ja, en als ze dan toch bezig zijn met zich te verbeteren, misschien zouden ze ook eens moeten proberen om de kortste weg naar de bestemming te nemen ipv via een hele grote omweg!
@3
Ik heb in Amerika een paar keer een Uber genomen, was echt een verademing!
@5 dit was toch in amsterdam???
@6
Het gaat om de vergelijking zoals @3 die stelt. In Amsterdam hebben ze geen echte Uber diensten zoals in Amerika.
Ik denk eerder dat ze beter op een ezel kunnen rijden...of een kameel...
Die hele taxi branche is verloederd. Uitzonderingen daargelaten, is het gros onbeleefd, onbehouwen en ongeïnteresseerd. En die infantiele onderlinge jaloezie die ze "valse concurrentie" noemen, maakt alleen maar dat de klanten er onder lijden. Laten ze eerst eens naar een fatsoenlijke opfris cursus dienstverlening gaan.
@9
En daarom was Uber heel vernieuwend.
Ten eerste staat de prijs van te voren vast dus omrijden heeft geen zin.
Daarnaast wordt standaard per creditcard afgerekend, dus een fooi wordt niet verwacht.
Uiteindelijk geef je een recensie over de chauffeur, wordt een chauffeur slecht beoordeeld, dan krijgt hij geen ritten meer.
En ja, zo'n systeem noemden ze in Nederland "valse concurrentie".....
@0 : Uber chauffeurs moeten net als alle andere chauffeurs geld verdienen = zoveel mogelijk ritten maken!
Als je er kamelen rijders op zet, krijg je dat.
De beschaving van een land is af te lezen aan het gedrag van de taxichauffeurs.
@11 Wat is daar fout mee?
** gebruiker verwijderd **
@11 : Helemaal niks! Maar je hebt dus wèl de druk om je ritten snel te rijden! Net als niet Uber chauffeurs!
Geen verschil dus!
Ze kunnen je wel besodemieteren , daar zijn ze wel goed in. Leve de vrije markt !
Met hartelijke dank aan Jorritsma die vond het nodig dat iedereen rechtstreeks uit de bajes in een auto kon kruipen en taxi-chauffeur mocht gaan spelen!
En dat alles ten kosten van de ouderwets beroepsrijders die de vergunningen nog moesten kopen, bewijzen dat ze de stad kenden door een examen!
Maar ja tegenwoordig is dat niet nodig tenslotte heeft iedereen een Tomtom die ze tijden het rijden zitten in te stellen!
Amsterdam is voor mij een buitenlandse stad geworden. Ik voel me daar als een vreemdeling in eigen land. Dat eigen land dat overigens door eurofielen wordt verkocht en verraden.
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.