@2 Dat lijkt me een strak plan. :-)...
Verbeteren helpt niet, dat trekt alleen maar nog meer parasieten....
@1Ze kunnen toch naar de Zuidpool gaan daar schijnt nu de hele dag de zon niet. :D...
Leve de Lol....
@8Ook in het HBO werkte dat zo.De bedenkers dachten dat de scholen zich dan maximaal zouden inzetten, maar in plaats daarvan liet men het ...
Mooi. Lekker langer licht 's avonds....
v.d. Burg, als er 10000 opvangplekken te weinig zijn, zijn er 10000 asieltjes teveel binnen gelaten...
Overdag niks eten en 's avonds volproppen. Yep, dan denk je aan je hongerige medemens........
Gewoon woke gezwam!...
Zeer begrijpelijk dat een bedrijf serieus overweegt om deze gevaarlijke route niet meer te doen, ook is Kales (Calais) de goedkoopste manier om een vrachtwagen bagage naar de UK te krijgen. Uiteindelijk legt de faalpolitiek wel de problemen neer op het bordje van de vrachtwagen chauffeurs en de transportbedrijven.
Volgens velen zijn dit waarschijnlijk dus ook Nazi's.
Ik snap niet dat dit niet eerder gebeurd is.
Hebben nog nooit van een goede sluiting gehoord zeker
ken een Iers transport bedrijf dat veel op Frankrijk rijdt en heeft weinig tot geen last
Rijden met vrachtwagens zonder zijl(tent) doek van vol metaal dus en hebben een driepuntssluiting met cylinder slot op de achter deur die zonder sleutel niet te openen is door derden /vluchtelingen
@4 Ik denk dat vele transportbedrijven dit al geprobeerd hebben en zeker het stoppen met het rijden op Kales betekent ook minder opbrengsten en veel van deze maatregelen zijn relatief goedkoop. Daarbij is het de politiek, die het er bij laat en lijkt me deze zaken geen verantwoordelijkheid voor de transportsector. Ook niet in het kader van maatschappelijk ondernemerschap.
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.