Ik wil graag ook even vertellen bij wie volgens mij de wedergeboorte totaal mislukt is en laat zien dat een extremist een extremist blijft en da...
De jaren 80-90 . Daarna kregen we steeds minder en minder vrijheden....
@48 Jouw clubje, inclusief nsb-vlaggen: https://www.youtube.com/watch?v=jC68UI6CZZM ...
@49 Jij moet eens kijken wie er BEGINTen dié aan te spreken mafkees, Flikker toch op met je voortdurende geouwehoer, en begin eers...
Statiegeld voor inleveren bij de supermarkt? 😁...
Kabinetten Rutte hebben jaren lang bezuinigd op gezondsheidszorg, onderwijs, belastingdienst en politie.Resultaat is een maatschappij die af...
@46 "Daar mag jij een voorbeeld aan nemen. . . ." En jij nog vééééééél meer: door niet mensen te ringeloren, mensen niet ...
@6 welnee, ook die krijgen de coke aan de deur afgeleverd....
"Schelden? Op de man spelen? Beledigen? → wangedrag.Gemeld!"@14, @19, @22, @28, @31, @35, @38 Wedergeboren,Bent u consequent en meld...
Dit wordt alleen maar erger. Of je moet ergens wonen tussen de Rijksambtenaren met een salaris van 90k per jaar....
De vrachtwagenchauffeurs zelf blijven waarschijnlijk wel relatief veilig, als zij te vaak gevaar zouden lopen, zou er allang wat gedaan worden aan dit onderdeel van de massamigraties.
@1 Ik krijg bij calais toch wel een andere indruk dan dat de chauffeurs veilig zijn daar. Blijkbaar gaat men gewoon weer in de afwachtende houding om te zien hoever het in de rest van Europa zal gaan verlopen. Ik vraag me wel af waarom de chauffeurs niet gewoon eens de boel helemaal plat gaan leggen om zo gehoor te gaan krijgen voor hun problemen. Helaas, voor die zelfde chauffeur staan er genoeg te trappelen om aan het werk te gaan tegen een minder salaris dan er nu betaald wordt en zal dit alleen gaan werken met de geheel Europese staking gesteund door de vakbonden maar, ook dat lijkt verleden tijd te zijn geworden dat die er nog zijn voor de arbeider op de werkvloer.
@2
De chauffeurs moeten de hele boel maar eens gaan blokkeren en niet platleggen daar in Calais, dan kunnen er ook geen andere chauffeurs door.
Net zolang totdat er echt effectieve maatregelen worden genomen.
Dat gaat wel helpen.
@3 Dat is wat ik ook bedoelde te zeggen. Niet afwachten maar, Europees de hele boel plat gaan leggen. We zullen eens zien als zij dat gaan doen hoe snel er maatregelen genomen gaan worden. Calais is een puinhoop dat weten we allemaal maar, langzaamaan gaat dit als een olie vlek heel Europa in. Dat moeten we niet willen en de enige die daar daadwerkelijk machtig in staan is die zelfde chauffeur met zijn collegaas die dag in dag uit geconfronteerd worden met dit probleem en de gevaren daarvan.. Zij zijn het die alles vervoeren wat nodig is voor mens en economie. We moeten dan natuurlijk niet gaan klagen dat er niks meer in de winkels ligt maar, dit gaat totaal verkeert en als zij dat zouden gaan doen is het voor hun veiligheid maar, ik denk op de lange termijn ook die van ons allemaal.
Goeie vraag voor 20 punten: Wat willen die gasten allemaal in Engeland ? Hebben ze het daar beter dan in een ander Europees land of speelt hier wat anders ???
Hebben ze geen bus gas wat ze er in kunnen spuiten?
* Verwijderd door de redactie *
Een van de grote problemen is dat het die Fransen niks intereseerd,denken alleen aan zichzelf!!
@2 Ik had het niet over vrachtwagenchauffeurs bij Calais maar vrachtwagenchauffeurs op plekken zoals hier het geval is.
Calais heeft al enorm veel aandacht gekregen en daar heeft de Franse regering al veel actie ondernomen.
@9 Klopt, daar had u het niet over. In België was al een groep die chauffeurs overvielen. Dit probleem speelt niet alleen in Frankrijk. Dagelijks worden mensen in Europa uit de laadbakken gevist. Nu nog zonder geweld. Totdat het ze niet meer lukt dan,ga je hetzelfde krijgen als in Frankrijk. De chauffeurs zijn de dupe van een falend EU beleid.
In Aziatische landen spuiten ze er insecticiden in. Dat doen ze om alle ongedierte dat meelift te doden tijdens de reis. Daarom moet je containers uit die landen altijd voorzichtig openen en eerst laten ontgassen. En toch komen er nog best vaak vogelspinnen mee die het overleven. vaak tussen bananen die uit Zuid Amerika komen
@10 Inderdaad. Pas als het probleem van meeliftende massamigranten elders in de EU ook duidelijker wordt, zal er iets aan worden gedaan. Als er eerder iets aan gedaan zou worden, zouden er misschien ook minder aanslagen plaatsvinden op burgerdoelen.
Als ze als vrachtvervoer binnenkomen mogen ze ook weer op dezelfde manier verwijderd worden.
@5 Tiidmasine
1. Familie
2. De taal. Elke amoebe denkt de taal te spreken.
3. Iedereen kan, ook zonder basisvereisten, een winkeltje, naaiattelier etc. openen en zo zelf inkomsten genereren zonder bij de autoriteiten bekend te zijn.
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.