@168 " aandachtgeile kleuter" Schelden, beledigen, ad hominemGemeld. ...
Eruit met dat tuig....
@2Haha....
wel eens gehoord van terug sturen ???...
"Hee psst, tokkie.Allereerst: als je iemand citeert, gebruik dan aanhalingstekens. Weet je door gebrek aan onderwijs niet wat dat is, dat is: ...
Nee de komst van islamieten vergroot de kans op aanslagen in Nederland. De AIVD probeert hier toekomstige aanslagen alvast in de schoenen te sch...
Er staat, dat sinds het vaccin "beschikbaar" was. Er staat niet hoeveel mensen gevaccineerd werden....
@1 Klopt, valt hier in de tweede week van de zomervakantie. 😁...
Derksen heeft de waarheid gesproken.In mijn optiek is een Fries een blanke.Als ik naar Suriname vertrek, benik toch ook niet een Surinamer...
@3 Ook een buschauffeur moet zich aan de rij en rust tijden houden.En er is geen chirurg die iedere dag 8 uur opereert....
DE F1 begint echt een lachertje te worden met die rare straffen. ...GEWOON RACEN GVD
Dat is Maxie wel gewend. Twintig autootjes inhalen, dat is ie gewend. Goeie Oefening voor m, zo moeten ze het zien!!
En de "fans" lopen maar weg ...
Hij liet vandaag weer eens zien dat hij 2e was en Ricardo 3e in de 3e kwalificatie. Maar helaas koop je er weinig voor.
Ze gaan nu kijken hoe ze gridstraffen kunnen veranderen in constructeurs straffen dus Renault straffen b.v. Maar dit is de toekomst. Ook DRS gaat er uit.
En verder haalt Max zo wel 20 autos in. Er staan nog 4 auto s achter hem? Ricardo alonso, en nog een haas
Geen regen voorspelt voor morgen helaas.
@4
2e en 3e ja : O
Zouden die updates bij RB nu eindelijk echt iets gaan brengen?
@ 6 Ja ik verwacht dat de updates bij Max wel wat gaan brengen. Daar vertrouw ik toch wel op. Als je kijkt naar de auto van Ricardo dan zie je dat die minder snel stuk ging. Mag krijgt nu een nieuwe motor, turbo, MGU-K en verder alle dingen die Renault levert. Een compleet setje dus. Als er "slechte"onderdelen in zijn auto zaten zijn die vervangen en heeft Renault er dus alles aan gedaan wat in hun vermogen ligt.
Voor stabiliteit zorgen daar ging het om. Snelheid ging het niet om alleen stabiliteit. Een Renault motor is niet te vergelijken met Mercedes en Ferrari. Die zijn altijd al sneller. Zowel op de baan als op de gewone weg. Dus daar verander je nooit wat aan. Ja een paar tiende meer niet.
Maar stabiliteit zal het voor moeten zorgen. Het blijft mechanisch maar mag niet meer zo snel kapot gaan
En Max heeft nu zijn vizier al gezet op Singapore waar snelheid van ondergeschikt belang is en waar ze kunnen winnen. Maar eerst in Monza zo ver mogelijk naar voren komen
@7 "Een Renault motor is niet te vergelijken met Mercedes en Ferrari. Die zijn altijd al sneller."
Renault heeft ook een periode gehad dat zij ongenaakbaar waren, denk aan Benetton/Renault en Williams/Renault, Ferrari was geen match voor hen dus zij weten best wel hoe zij een snelle en betrouwbare motor moeten bouwen.
@1 de F1 is sowieso al een lachertje met de hoeveelheid belachelijke regels.
Zoals vanmiddag iemand van Renault al zei maak het weer basis en origineel.
Het gaat om de coureur en de auto niet om de leiding die verstrikt raakt in z'n eigen doolhof van regels.
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.