@2 1 miljard is 1000 miljoen, dus 2.294 miljard euro = toch wat ik zeg 2294.000 miljoen euro.2294 duizend miljoen euro, wat klopt daar n...
1. Italië heeft een deal gesloten met Albanië en valt onder dezelfde verdragen als Nederland. Ergo: het draait niet om de verdragen, maar om d...
@14 Ik denk dat het wel eens een heel moeilijk verhaal kan worden toen de PVV gedoogpartner was ten tijde van Rutte I kwamen de Mohammed's , Fat...
Wie weet begint daar ook een lampje te branden op de VU....
Vergeet niet de ontbossing en de uitbreiding vd steden, dorpen. De landbouw op slechte grond elk jaar een ander stuk grond. Ongekende droogte...
@20Het is altijd zaak de vinger aan de pols te houden.🔎🔍...
@7 Ik denk van niet. Na hun studententijd worden ze lid van D66. 😑...
@18Eigenlijk kan je met wel of niet goed bezig zijn alle kanten op! 🥷🏿. 🇱🇺...
Er is nog hoop. . . 👍...
@19 Ach, Markouch is niet de eerste of de enige. Frits Bolkestein en Soumaya Sahla, ook zo'n gevalletje. ...
Alleen stadsvolk zeurt over diesels.
Te slappe longetjes denk ik.
Dieselmotor is hier een metafoor voor Merkel zelf?
@1 Voornamelijk kinderen worden er ziek van of ontwikkelen longziektes omdat de NOx gassen op ongeveer een meter hoogte in de lucht blijven hangen in de stad.
Het is een combinatie van dat inderdaad de niet volgroeide longetjes nog niet zo sterk zijn bij kinderen en de sjoemel VW die tot veertig (40 !) keer meer dan de maximum norm aan giftige NOx. -1 voor uw smilie
Mensen zijn nu eenmaal erg gesteld op vrijheid en comfort. Het gebruik van de auto is daar onlosmakelijk mee verbonden. Reeds vijftig jaar geleden werd al actie gevoerd tegen het groeiend autopark, heeft nooit ene zier geholpen.
Angela Merkel probeert de schade voor de Duitse auto industrie zoveel mogelijk te beperken en de idioten in Brussel laten dat gewoon toe. We maken os wel erg druk over onze eieren maar moeten er niet over praten als onze kinderen stelselmatig vergiftigd worden. Helemaal niet moeilijk om dit tegen te gaan met dezelfde accijnzen die we nu ook hanteren voor de tabaksindustrie. Hogere wegenbelasting afschaffen maar de prijs per liter diesel voor auto's te verhogen met 40 keer (hetzelfde getal waarmee we worden belazerd met de uitstoot norm).
@1 als je met je handen over de ijzeren balustrades van de balkons het mercatorplein wrijft ze ze zwart. Daar wonen lijkt me niet echt gezind voor je longen of wel soms?
@3
40 x weinig = nog steeds weinig!
@6
Ja wie zal het zeggen?
Je weet het zelf ook niet.
@7 40 x boven de maximum normwaarde = 40 x ongezonder dan wat slecht is voor de gezongheid.
Dit soort VW "blue tec" miskleunen zijn auto's met een motor met de NOx uitstoot uit een antiek landbouw-voertuig; die diesels horen niet in de stad thuis maar op een industrieterrein.
@9
Ach ja, een niet-expert verklaring.
Je geeft de wereld vorm zodat je hem kunt begrijpen, maar is dat de waarheid?
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.