https://opiniez.com/2024/04/22/timmermans-doet-verkapte-oproep-tot-geweld-tegen-wilders/inesvanbokhoven/...
'het Balkanschiereiland' , niet 'de het Balkanschiereiland'...
En waarom zou Musk die verwijderen, mag de waarheid van die opgeblazen politicus niet getoond worden?...
@2 Fijn dat ik nog wel naar de het Balkanschiereiland mag vliegen van je, Overigens zijn 'Nederlandrrs" mij onbekend. ...
@3 Bril opzetten ...
Ik ga wel via de Willemsbrug naar de boeren op Zuid en verder :-)Overigens wel een hysterische kop van het AD. ...
@41 "Dan zijn de rapen gaar, hoor. 😄" Ja, dat zal best dat men er niet blij mee zal zijn. Maar kijk eens: - een nieuw dr...
@3 "Artikel is niet te lezen" Tja, sorry. dat is geen algemeen probleem, want ik kan het wel lezen. ...
Heeft Wilders nog wat ruimte in die ijskast om vaccins in op te slaan? ...
Zo'n grote batterij is vast nodig voor die ijskast van Wilders. ...
@182 "@175 "Want eerder zei u dat het tot het rechtse gedachtengoed behoorde"
Het extreemrechtse D66 en de extreemrechtse VVD!"
Zo'n beetje álles valt onder extreem rechts hier volgens sommigen wat niet links is...
@193
"Waarom telt de link van die student niet? Zit die in z'n eentje in de collegebanken?'
U heeft dus nooit op universiteit gezeten
@199 Je hebt me nog geen antwoord gegeven of die student die dat uittreksel over cultureel marxisme plaatste in z'n eentje in de collegebankjes zat. Of zouden anderen ditzelfde geleerd hebben op de uni?
@201 Yep, ik ben een extreemrechtse liberaal volgens de ene reageerder en de ander vindt me een cultuurmarxisme misbruikende nazi
@202 LOL. Jawel hoor, maar daar zat ik niet in m'n eentje. Wat ik daar leerde, leerden anderen ook. Zo zal dat dus ook zijn bij die student mediacultuur die iets over cultureel marxisme leerde.
@203
Gaat u nu zeuren over een paper van een student uit 2007 terwijl u eerder beweerde dat er dagelijks over 'cultureel marxisme' wordt gesproken op de uni?
@206 Jij ontkent dat als een student iets leert andere dat niet doen. En dat is natuurlijk flauwekul. Je beweert dus dat deze student de enige student op de hele universiteit is die dit geleerd heeft.
@207 Misschien kreeg hij wel privé-les. Hij had vast de collegezaal afgehuurd! Zodat het grote geheim van het nazistische cultureel marxisme alleen door hem bestudeerd kon worden.
@204
"en de ander vindt me een cultuurmarxisme misbruikende nazi"
Nee,u bent een nazi die het cultureel marxisme gebruikt om uw gelijk te willen halen
U beweerde eerder dat het dagelijkse kost is op de uni
Het enige wat u naar boven haalde was een paper uit 2007 van een student in het vak media
Gaat u nu zelf beseffen dat uw geen enkele argumenten meer heeft?
@205
"Zo zal dat dus ook zijn bij die student mediacultuur die iets over cultureel marxisme leerde."
In 2007
@204
Zo heb ik CDA gestemd, en daarnaast óók nog eens een getrouwd met een donkerder gekleurde vrouw....
Volgens sommigen hier ook een volgeling van "een blond opperhoofd" en val onder de "bruinhemd" nazi's....
@209 Je geeft gewoon geen antwoord op mijn vragen hoe het mogelijk is dat een student iets op de universiteit leert en anderen diezelfde stof niet krijgen.Je negeert wat je niet uitkomt.
@207
" Jij ontkent dat als een student iets leert andere dat niet doen. En dat is natuurlijk flauwekul. Je beweert dus dat deze student de enige student op de hele universiteit is die dit geleerd heeft."
Nu valt u wel erg door de mand
Dit was 1 student die er iets over geschreven heeft
Dat betekent niet dat hij het eens is met wat geschreven
en helemaal niet dat anderen het ermee eens zijn
Ps, wat heeft u gestudeerd?
@211 Ah, nog een nazi, gezellig! En jij valt dus al onder de bruinhemden. Ik heb alleen nog maar zwarte laarzen, maar ik ben dan ook nog maar een beginner
Zelfs de PvdA schijnt in extreemrechtse vijver te vissen, extreemrechts gaat nog eens heel groot worden.
@213 Het gaat er niet om "of hij het ermee eens is". Het gaat erom dát hij op de universiteit iets geleerd heeft over de filosofische stroming het cultureel marxisme.
@215
" Het gaat erom dát hij op de universiteit iets geleerd heeft over de filosofische stroming het cultureel marxisme."
Ohhhhh
Nu is het 1 student
En hij heeft vast geleerd over meerdere stromingen
Want ik mag toch aannemen dat er op de uni meerdere stromingen wordt aangeleerd
En u gaat wederom voorbij dat het niet relevant is
Want u beweerde eerder dat er elke dag het cultureel mrxisme voorbij kwam?
OF NIET
@194 "Maar u moet niet hypocriet zijn door het vrije woord hoogin het vaandel te hebben en anderzijds lopen verdedigen dat nazi's het cultureel maxisme kunnen gebruiken om hun vrijheid van mining te kunnen uiten"
Nog vergeten hierop te reageren met punt 3: dus ik mag niet voor vrijheid zijn en tegelijkertijd vrijheid verdedigen?
@215
"Het gaat erom dát hij op de universiteit iets geleerd heeft over de filosofische stroming het cultureel marxisme."
EN?
Vast hebben meer studenten er iets van meegekregen
Maar 1 heeft een paper geschreven
Waar zijn die studenten waar u het eerder over haddat er elke dag over cultureel marxisme wordt gesprektonen de uni?
@217
dus ik mag niet voor vrijheid zijn en tegelijkertijd vrijheid verdedigen?"
Welke vrijheid?
De nazi's die vrijhied willen afnemen moet van u de vrijheid hebben om dat te verkondigen
Nope, in 1945 hebben we afgesproken dat die lieden die vrijhied niet meer hebben
@216 Er staat nog een link waaruit dat blijkt en @60 heeft ook al van het cultureel marxisme als bestaande filosofische stroming gehoord. En dan nog die student. Dat zijn inclusief mijzelf al vier ingewijden plus alle medestudenten van die ene student (tenzij die de collegezaal heeft afgehuurd voor privé-les, voor zijn studie gebruik maakt van boeken die anderen niet onder oven krijgen, en andere minder waarschijnlijke mogelijkheden).
@217
Lieden die de vrijheid van anderen willen inperken mogen niet de vrijheid hebben voor hun vrijheid van 'speech'
@219 naar aanleiding van @217 "De nazi's die vrijhied willen afnemen moet van u de vrijheid hebben om dat te verkondigen
Nope, in 1945 hebben we afgesproken dat die lieden die vrijhied niet meer hebben"
Daar weet ik niets van, dat nazi's *geen enkele* mening meer mogen uiten. Mogen nazi's niet een beetje keuvelen over het cultureel marxisme? Waar staat dat in de wet?
@220
Hoera!
4 mensen
U weet helemaal niet of die student zijn paper gedeeld heeft of alleen maar naar zijn professor heeft gestuurd
Maar u beweerde eerder dat elke dag cultureel marxisme onderdeel is van de uni
En a leen linkje gevonden?
@221 "Lieden die de vrijheid van anderen willen inperken mogen niet de vrijheid hebben voor hun vrijheid van 'speech'"
Oei, dat zou dus betekenen dat degenen die, bv., Geert Wilders het zwijgen op willen leggen, en daarmee zijn vrijheden willen inperken, niet meer "de vrijheid mogen hebben voor hun vrijheid van speech"?
@223 Je blijft het over een paper hebben. Het was een samenvatting. Kortom: een uittreksel van een bron waartoe ook andere studenten toegang hebben.
@222
Nu haalt u 2 dingen door elkaar
Zoek zelf maar welke dat zijn
@225
Ja, dat is een paper
Wat begrijpt u niet?
En welke studie heeft u gevolgd?
@224
"Oei, dat zou dus betekenen dat degenen die, bv., Geert Wilders het zwijgen op willen leggen, en daarmee zijn vrijheden willen inperken, niet meer "de vrijheid mogen hebben voor hun vrijheid van speech"?"
Hee,dat heeft de rechtbank pas geleden gedaan
Idd sommige uitspraken zijn volgens wetboek niet toelaatbaar
@225
En, welke studie heeft u gevolgd?
@226 Dat is me serieus niet duidelijk. We hadden net geconstateerd dat jij me een nazi vond omdat ik het recht van nazi's verdedigde gebruik te maken van (de term/de filosofische stroming) het culturele marxisme.
Je vond het tegenstrijdig dat ik vrijheden als de vrijheid van meningsuiting verdedigde en tegelijk nazi's vrijliet het cultureel marxisme te gebruiken.
Als ik zou vinden dat ze dat niet mogen beperk ik ze in hun vrijheid. De wet verbiedt geen mens om gebruik te maken van filosofische stromingen en daar een mening over te hebben. Als ik ze daarin zou beperken zou het echt vreemd zijn als ik beweerde dat ik pal voor de vrijheid van meningsuiting sta.
@228 Nog een keer lezen want je leest niet wat er staat.
@228
In @221 staat: "Lieden die de vrijheid van anderen willen inperken mogen niet de vrijheid hebben voor hun vrijheid van 'speech'"
Oei, dat zou dus betekenen dat ***degenen die, bv., Geert Wilders het zwijgen op willen leggen***, en daarmee zijn vrijheden willen inperken, niet meer "de vrijheid mogen hebben voor hun vrijheid van speech"?
Jammer K
U valt door de mand
Eerst willen overkomen als 'genuanceerd'
Maar nu blijkt u een aanhanger van het fascistische gedachtengoed en zelf an het nazistische gedachtengoed
Alleen maar posts met het goedpraten van 'cultureel marxisme'
Maar in geen enkele post laat u blijken dat u het gedachtengoed van nasime en fascisme afkeurt
@230
"De wet verbiedt geen mens om gebruik te maken van filosofische stromingen en daar een mening over te hebben"
Blijf de nazi's maar verdedigen...
Kijk even op www, wie maakt 'gebruik' van het cultureel marxistische gedachten goed?
@233 "Maar nu blijkt u een aanhanger van het fascistische gedachtengoed en zelf an het nazistische gedachtengoed"
Dat was je een paar uur geleden toch al bekend? Ook toen noemde je me al een nazi. Een linkse nazi nog wel, die gebruik maakt van cultuur marxisme. Ik vind het best, als het jou oplucht om iemand steeds nazi te hebben be my guest. Je begrijpt ook dat je daarmee de Holocaust bagatelliseert? En dat vind ik dan weer nazistisch.
@234
"De wet verbiedt geen mens om gebruik te maken van filosofische stromingen en daar een mening over te hebben"
Blijf de nazi's maar verdedigen...
Kijk even op www, wie maakt 'gebruik' van het cultureel marxistische gedachten goed?"
De wet uitleggen is tegenwoordig ook al nazi's verdedigen? Tjonge, ik leer hier nog eens wat.
Nazi's maken ook gebruik van broodroosters. Dus broodroosters zijn nazistisch, volgens jouw logica.
@230
". De wet verbiedt geen mens om gebruik te maken van filosofische stromingen en daar een mening over te hebben"
Jawel
Voor NL moet ik even opzoeken maar in Duitsland is bij wet nazi en fasime verboden
Ook in Spanje en frankrijk
Wat u promoot is dat onder de noemer filosofie je extreem gedachtengoed mag verspreiden
Nee,dus
Verbetering @235 "als het jou oplucht om iemand steeds nazi te *noemen* be my guest"
@233 Sinds wanneer zijn termen, die misschien vaak gebruikt worden door nazi's, per definitie nazistisch?
@237
Je leest niet goed. Er staat "De wet verbiedt geen mens om gebruik te maken van filosofische stromingen en daar een mening over te hebben"
Een mening hebben over een filosofische stroming hebben staat niet gelijk aan fascisme en nazisme.
@235
"ok toen noemde je me al een nazi. Een linkse nazi nog wel,"
Nee,dat heb ik nooit genoemd,want nazi kan niet links zijn
"Een linkse nazi nog wel, die gebruik maakt van cultuur marxisme"
Het gebruikmaken van cultuur marxisme is alleen toebehouden aan alr right
" Je begrijpt ook dat je daarmee de Holocaust bagatelliseert?"
Leg uit?
@239 Dat wist je ook nog niet? NK kan best leerzaam zijn
@241 Oke, dat linkse heb ik er zelf voor gezet omdat je me een nazi noemde omdat ik "het cultureel marxisme gebruikte" (ik legde uit dat het een filosofische stroming is).
Feit is dat je mij een nazi hebt genoemd.
Wie lukraak anderen van nazistische sympathieën beschuldigd is een Holocaust-bagatelliseerder. Aangezien het nazisme volgens jou al bestaat uit het geven van een niet-strafbare mening zeg je immers dat he nazisme best wel meeviel. Kortom: het bagatelliseren van de Holocaust.
@236
LOL
U weet nu dus dat u het niet meer kan winnen
En dat u ontmaskert bent als een nazi
Prima voor mij
Maar elke post als ik uw nickname voorbij zie komen post ik geleid dat u nazi sympatieen op nahoud
En mocht u uw nickname wijzigen, dan herken ik uw stijl wel
@243 BeschuldigT.
@244 Zolang ik de Holocaust niet bagatelliseer zoals jij dat doet noem je me maar hoe je wilt. Dat doe je toch al uren? Je bent me al de hele nacht nazi aan het noemen.
@239
"die misschien vaak gebruikt worden door nazi's, per definitie nazistisch?"
Uhh,het antwoordt ligt uw post
@246 "Prima voor mij"
LOL
@247 Nope, dat antwoord ligt niét in die post. Geef eens antwoord op die vraag van @239 : "Sinds wanneer zijn termen, die misschien vaak gebruikt worden door nazi's, per definitie nazistisch?"
@240
"Je leest niet goed. Er staat "De wet verbiedt geen mens om gebruik te maken van filosofische stromingen en daar een mening over te hebben""
En u probeert mij nu de wet voor te lezen?
LOL
Ik heb een advocaat naast mij zitten
(ok, zij is alk naar bed)
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.