Cultuurmarxisme is een hersenspinsel (joop.vara.nl)


Beschrijving niet beschikbaar ...

door Brynnar in Politiek  ·  501 Reacties

  • 10
  • 1148x gelezen
Reageer met een Emoji

Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten

Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.

@140 "Valt het u tegen dat u nu op basis van uw uitingen via uw posts u dus als een nazi wordt weggezet"

Absoluut niet. Dat is geheel volgens mijn verwachting.

"Het enige wat u doet is dat nazi's de ideologie van cultureel marxisme gebruiken voor het verdedigen van hun gedachtengoed"

Dit is geen Nederlandse zin.

2
151 Mrs. K

@149 Je had vast wel door dat het aan jou gericht was. Ik noem PvdA t/m de PVV niet extreemrechts.

2
152 Mrs. K

"Dit is geen Nederlandse zin."

Spaans is het ook niet.
Welke taal lees je daar volgens jou?

2
153 NKreaguurder

@146
Maar dat deze juist door nazi's gebruikt wordt, daar heeft u geen problemen mee

Eerder zei u nog dat deze door universiteiten wordt gebruikt 'dagelijks'

Echter dat blijkt een leugen
de enige onderbouwing was een link uit 2007

Hiermee geeft u dus impliciet aan dat u het nazi gedachtengoed ondersteund

Dank voor uw redenatie

2
154 LGK

@152
Nee, je framed alleen dat anderen dat doen... question

2
155 NKreaguurder

@147
Heee
2 plusjes
Minimaal 2 mensen zijn het met u eens dat u het nazi gedachtengoed ondersteund

(konu ook direct zeggen ipv moeilijk doen over cultureel marxisme, Breivik kwam er gewoon voor uit)

2
156 LGK

@151
"Dit is geen Nederlandse zin."

Uw argumenten zijn dus op

Conclusie
K probeert het cultuur marxisme te gebruiken als een argument
Echter het bestaat niet in westen ( heeft K niet kunnen aantonen
Wordt alleen gebezigd door nazi's ( heeft K niet kunnen aantonen dat het ook door anderen wordt gedaan)

2
157 LGK

@156 Yep, het stikt hier van de nazi's. En nu? Daar krijg ik maar geen antwoord op. Zijn die repeterende opmerkingen over 'verdedigen van nazi-gedachtengoed' trouwens onderdeel dat 'open en tolerante' links? Dan blijf ik daar graag heel ver vandaan.

3
158 Mrs. K

Erger
Het wordt gebruikt door anderen
Zoals Breivik
En nu ook door Baudet

2
159 LGK

@157
"Het enige wat u doet (tot zover is de zin duidelijk) is dat nazi's de ideologie van cultureel marxisme gebruiken voor het verdedigen van hun gedachtengoed"

Dus wat ik doe is dat nazi's de ideologie gebruiken voor hun gedachtengoed? Er valt geen touw aan die zin vast te knopen.

2
160 Mrs. K

@157 Kijk even in de link die Morandi vanavond over cultureel marxisme heeft geplaatst. Bij punt 1 staat een prachtige uitleg over cultureel marxisme en de Frankfurter Schule. Je slaat alle linkjes over en beweert dan dat er niets onderbouwd wordt.

2
161 Mrs. K

@158
". Zijn die repeterende opmerkingen over 'verdedigen van nazi-gedachtengoed' trouwens onderdeel dat 'open en tolerante' links?"

Nee,die zijn daar geen onderdeel van
Want in 1945 hebben we afgesproken dit nooit weer

Dus, ja westen is 'open en tolerant'
Maar niet tegen lieden die dat niet zijn

2
162 LGK

@162 En kun je dan even quoten waaruit blijkt dat ik niet tolerant zou zijn? Als ik een nazi ben wil ik natuurlijk graag weten waaruit dat blijkt. Dus even niet jouw interpretatie, gewoon even een copy-paste van zo'n vreselijk intolerant stukje dat ik geschreven heb.

3
163 Mrs. K

@160
Nope
U gebruikt cultureel marxisme om te verdedigen wat het nazi gedachtengoed is

2
164 LGK

Nieuwe tactiek.
Nu gaat mevrouwtje K de taalnazi uithangen, omdat ze door de mand is gevallen en de aandacht moet zien te verleggen... question Zo voorspelbaar.....

2
165 NKreaguurder

@165 Het staat je vrij uit te leggen wat LGK met die zin bedoelt:

"Het enige wat u doet is dat nazi's de ideologie van cultureel marxisme gebruiken voor het verdedigen van hun gedachtengoed"

Als je daar chocola van kunt maken heb je hier vanavond in elk geval nog een kwaliteit laten zien.

3
166 Mrs. K

@163
Als we dan toch om quote's gaan vragen....
Geef jij maar even een quote waar ik zeg dat CDA, VVD e.d. extreem-rechts zijn.
N.B. dus niet een quote waarin ik zeg dat er rechts-extremisten (zoals jou) op partijen als VVD en CDA stemmen, maar waarin ik stel dat CDA, VVD e.d. extreem-rechtse partijen zouden zijn.

3
167 NKreaguurder

@164 "U gebruikt cultureel marxisme om te verdedigen wat het nazi gedachtengoed is"

Ah, ik ben zélf ook een gebruiker van cultureel marxisme. Ik ben dus een soort linkse nazi?

2
168 Mrs. K

@166
Ja, heel moeilijk om daaruit te destilleren dat LGK bedoelt dat je het goedkeurt dat nazi's de "cultureel marxisme ideologie" gebruiken om hun gedachtegoed mee te verdedigen. Dat heeft LGK tenslotte ook nog maar een keer of wat geschreven hier op het draadje, toch? Hoe moet jij dat dan begrijpen....?

2
169 NKreaguurder

@166

Als u niet snapt dat nazi's de stroming van de Frankfuter Schule mbt het cultureel marxisme gebruiken om hun eigen argumenten teonderbouwen ...?

U doet juist precies het zelfde

U heeft nog geen enkele keer laten blijken og u het eens of oneens bent met die ideologie
U komt alleen maar dat die stroming 'vrij' is

Feit is wel dat die term alleen door nazi's wordt gebruikt
Zoals u

2
170 LGK

@167 Vanaf reactie 505, in aanwezigheid van meerdere reageerders die er allemaal om hebben gelachen, in dit draadje:
https://www.nieuwskoerier.nl/news/170755-tegenwoordig-mag-je-zelfs-nazis-geen-nazi-meer-noemen?page=26

Daar begon je met beweren dat de PvdA in extreemrechtse vijver viste en in een andere reactie van je in dat draadje waren ook het CDA en de VVD extreemrechts.

2
171 Mrs. K

@170 Hoe gebruik ik het cultureel marxisme dan om mijn argumenten te onderbouwen?

Je geeft nergens antwoord op. Copy-paste eens een voorbeeld.

2
172 Mrs. K

@169 Wat heeft "het enige wat ik doe" daar dan mee te maken? Dat is geen leesbare zin.

2
173 Mrs. K

@170 Best leuk, ik ben dus een linkse nazi. Ik gebruik het cultureel marxisme!

2
174 Mrs. K

@168
"Ik ben dus een soort linkse nazi?"
Nee
Want eerder zei u dat het tot het rechtse gedachtengoed behoorde

Weet u nu niet meer het verschil tussen links en rechts?
Zolas @167 al aangaf

2
175 LGK

@171
"Daar begon je met beweren dat de PvdA in extreemrechtse vijver viste "

Ah... dus in jouw logica is iemand die in een forel vijver vis dus een forel question
Duidelijk op welk verstandelijk niveau je zit dus.


" in een andere reactie van je in dat draadje waren ook het CDA en de VVD extreemrechts."

Om in je eigen woorden te spreken: "Copy-paste eens een voorbeeld."

2
176 NKreaguurder

@170 "U heeft nog geen enkele keer laten blijken og u het eens of oneens bent met die ideologie
U komt alleen maar dat die stroming 'vrij' is"

Daar ben ik dan ook een echte linkse nazi voor die het cultureel marxisme gebruikt. Wel een beetje jammer is dat ik het cultureel marxisme gebruik want filosofische stromingen mogen van jou alleen door de juiste groeperingen gebruikt worden, toch?

2
177 Mrs. K

@172
"Hoe gebruik ik het cultureel marxisme dan om mijn argumenten te onderbouwen?"

Nee,argumenten geeft u niet
U bent alleen maar pleitbezorger dat cultureel marxisme een 'juiste' stroming
Hoewel door Breveit gebruikt omte moorden

Geen uitspraak van u dat u dit afkeurd
Dit plaatst u in het rijtje met Trump

1
178 LGK

Ik ga maar eens naar bed.
Op die copy past van mevrouwtje K zal ik toch wel moeten wachten tot Pasen en Pinksteren op 1 dag vallen.
Welterusten allemaal.

2
179 NKreaguurder

@176 Als je te beroerd bent om terug te lezen en selectieve amnesie je parten speelt is dat jouw probleem, niet het mijne. In aanwezigheid van Yisrael, Triptatic, Smiling en ik heb je geschreven dat partijen van de PvdA tot het CDA extreemrechts zijn. Is voor iedereen terug te lezen in dat draadje waarvan ik in @171 een link postte.

2
180 Mrs. K

@174
"Ik gebruik het cultureel marxisme!"

Zoals breivik het ook gebruikte om te moorden

Uw beweegreden zijn duidelijk

U gebruikt dus ook het cultureel marxisme om uw argumenten te onderbouwen

Hoewel u niet verder komt dan een paper van een student uit 2007

2
181 LGK

@175 "Want eerder zei u dat het tot het rechtse gedachtengoed behoorde"
Het extreemrechtse D66 en de extreemrechtse VVD!

2
182 Mrs. K

@177
"want filosofische stromingen mogen van jou alleen door de juiste groeperingen gebruikt worden, toch?"

En nog steeds geen afkeer van K dat dit door nazi;s wordt gebruikt

2
183 LGK

@178 "U bent alleen maar pleitbezorger dat cultureel marxisme een 'juiste' stroming"
Yep. Als linkse nazi heb ik het cultuurmarxisme hier verkondigd als de ultieme waarheid lol

Je zit zo enorm te fantaseren. Onderbouw je beschuldigingen nu eens met stukjes van mijn teksten.

2
184 Mrs. K

@180
" dat partijen van de PvdA tot het CDA extreemrechts zijn"

Padje kwijt?

2
185 LGK

@183
"En nog steeds geen afkeer van K dat dit door nazi;s wordt gebruikt"
Natuurlijk niet. Nazi's mogen van mij ook het humanisme, wiskunde of een broodrooster gebruiken. Best eng hè?

2
186 Mrs. K

@184
"Onderbouw je beschuldigingen nu eens met stukjes van mijn teksten."

Dat heb ik gedaan

Waar zijn uw onderbowingen dat uniseriteiten dagelijks cultureel marxisme 'onderwijzen'

Nog niks van gezien, behalve die paper uit 2007

1
187 LGK

@185 Dat was precies onze conclusie. Wie zoiets schrijft als NKreageerder in 505 en verder in dit draadje is niet helemaal meer te volgen:

https://www.nieuwskoerier.nl/news/170755-tegenwoordig-mag-je-zelfs-nazis-geen-nazi-meer-noemen?page=26

2
188 Mrs. K

@187 Je hebt helemaal niets gedaan. Je hebt nog geen stukje tekst van me gekopieerd.


Je hebt ook nig geen antwoord gegeven op mijn vraag "wat nu?", nu je me een nazi hebt genoemd. Ben je nu gelukkkig? Voelt het veilig dat je een nazi hebt geïdentificeerd?

2
189 Mrs. K

@186

Kijk eens aan
Wat nazi's naar voren brengen doet er niet toe voor K
Zelfde reactie wat Trump doet

2
190 LGK

Dat u nazi gedachtengoed aanhoud was al lang duidelijk voor iedereen

Echter uw bewering dat cultureel marxisme dagelijkse kost is opuniversiteitheeft u niet kunnen waarmaken

(ga aub niet opnieuw linkje posten van die student uit 2007)

2
191 LGK

@199 Even resumerend: klopt het dat jij vindt dat ik nazi's verdedig omdat ik vind dat iedereen gebruik mag maken van een filosofische stroming, ook nazi's, dat ik het dan automatisch eens ben met nazi-gedachtengoed en dus zelf een nazi ben?

2
192 Mrs. K

@191 Waarom telt de link van die student niet? Zit die in z'n eentje in de collegebanken? Heeft die privé-les op de uni?

3
193 Mrs. K

@189
"Ben je nu gelukkkig? Voelt het veilig dat je een nazi hebt geïdentificeerd?"

Maakt voor mijn geluk niet uit,die haal ik ergens ander vandaan

Maar u moet niet hypocriet zijn door het vrije woord hoogin het vaandel te hebben en anderzijds lopen verdedigen dat nazi's het cultureel maxisme kunnen gebruiken om hun vrijheid van mining te kunnen uiten

1
194 LGK

Ik begin me ondertussen wel Bluth in het kwadraat te voelen. En dat zonder dat ik iets gerookt heb question

3
195 Mrs. K

@194
"Maar u moet niet hypocriet zijn door het vrije woord hoogin het vaandel te hebben en anderzijds lopen verdedigen dat nazi's het cultureel maxisme kunnen gebruiken om hun vrijheid van mining te kunnen uiten"

1. Nazi's gebruiken het cultureel marxisme niet. Daar beschuldigen zij anderen juist van.
2. Mogen nazi's hun mening niet uiten, al dan niet gebruik makend van (de term) cultureel marxisme, zolang zij daarbij de wet niet overtreden?

4
196 Mrs. K

@192
Ja

0
197 LGK

@196
"Nazi's gebruiken het cultureel marxisme niet"

LOL
Zie het pamflet van Breivik

En weer loopt u nazi's te verdedigen

0
198 LGK

@196
"Mogen nazi's hun mening niet uiten, al dan niet gebruik makend van (de term) cultureel marxisme, "
Al door TS aangetoond, een hersenspinsel

En dat hersenspinsel loop u alsmar te verdedigen

0
199 LGK

@197 Bedankt voor je eerlijke reactie.

Dan zijn we daar in elk geval over uit: jij vindt dat ik nazi's verdedig omdat ik vind dat iedereen gebruik mag maken van een filosofische stroming, ook nazi's, dat ik het dan automatisch eens ben met nazi-gedachtengoed en dus zelf een nazi ben.

Ik zie dat anders. Iedereen heeft het recht om van welke filosofische stroming dan ook gebruik te maken, de naam van die stroming te noemen, enz. Er bestaat geen verbod op denken. Mbt het uiten van een mening, ook dat mogen nazi's zolang ze de wet niet overtreden. Dat staat in de grondwet. Volgens jouw redenatie is dan de grondwet nazistisch.

3
200 Mrs. K

Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten

Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.
Net binnen
Toon meer
Meest gelezen
Laatste reacties
Hendrianus
Naar festival, de vlag uithangen, of wandelen langs het strand: wat betekent vrijheid voor jou?

@15 Vrouwen mogen onder elkaar niet meer sporten? Je mening geven is altijd al beperkt geweest wat betreft fatsoens regels en het wettelijk kad...

1 minuut geleden geplaatst door Hendrianus

LoydMorris
GeenStijl: ZoekZoek. Tuig mept man (25) knock out

De jochie's staan er nu eens duidelijk op. . . . . ...

1 minuut geleden geplaatst door LoydMorris

ThWil
“Kaboel in Parijs”: rellen van Afghanen veroorzaken veel verontwaardiging in Frankrijk

@83 Neen dankzij die import krijgt ze er nog vele erbij. Zie ook andere landen waar veel import is. ...

2 minuten geleden geplaatst door ThWil

ThWil
Mensen met een krappere beurs zijn groener bezig dan rijken

@21 Ach ik kom weer eens aan je religie. ...

3 minuten geleden geplaatst door ThWil

Hendrianus
Naar festival, de vlag uithangen, of wandelen langs het strand: wat betekent vrijheid voor jou?

@10 Dat zijn geen vrijheden die ingeleverd zijn, de angegeven gedragingen mogen uiteraard gedaan worden, maar is een achteruitgang van de openba...

7 minuten geleden geplaatst door Hendrianus

Snorrie
Plan: daders antisemitisme verplicht naar museum of kamp

@10Ook dat werkt niet. Hebben ze al geprobeerd....

9 minuten geleden geplaatst door Snorrie

Hendrianus
Naar festival, de vlag uithangen, of wandelen langs het strand: wat betekent vrijheid voor jou?

@6 "Veel dingen worden niet meer toegestaan of verboden, hetzij gewoon, of per wetgeving. "Wat is 'gewoon' niet meer toegestaan of verbieden...

10 minuten geleden geplaatst door Hendrianus

sockknitter
Wilders hoofdgast in Hongarije, hij is voor Orbán een ‘big shot’ in Europa

Ze zijn anti-woke, dus tegen sociale gerechtigheid.Nou, dat zal een leuk feestje worden met allemaal gelijkgestemden....

12 minuten geleden geplaatst door sockknitter

Reconquista
Naar festival, de vlag uithangen, of wandelen langs het strand: wat betekent vrijheid voor jou?

@8Met vrouwen onder elkaar sporten? Je mening mogen geven op sociale media platforms zoals Facebook of Youtube? Een fascistisch boekje verbran...

13 minuten geleden geplaatst door Reconquista

NK. App
Mistress WhippingMother And Son Sex Videos LatestEliza Rose WarsonNude Redhead WomenXxx MasajistasWhore Him OutBangal Ka Sex VideoPorndehatiLele Pons NudeSexiest Naked MomAdult Sex VideosPorn Anime In EnglishTik Tok Porn StatsDownload Jav Sub IndoPrenant Women PornAmateures SexesFortnite NakedSydney Sweeney Euphoria NudeBigtits BigassGay Porn CarttonMreasydeckLesibians NakedIndianxxxnOci BerlianXnxx Sunny LeonMan Bahan Ki ChudaiIndian Squirting VideosBlow Job Scene MovieAsian Massage HappySlixxaSamantha Sexy PhotosCums SwallowAmbatukumIndonesien Sex VideoItsmecat OnlyfansAnime HentayWatch 4 BeautyXxxpron VXxx Video 14HindusexPakistani Chudai VideoMarvel HentaiAriana Marie BlackedFirst Time At A Glory HoleBrst Indian PornMikeala Pascal Only FansSkip The Games WebsiteRevebebe Free FrLes Bdsm PornBrother And Sister Saxy VideoShakeela ReleaseMia Khalifa ProneNewly Wed Sex VideoAlexis-fawx-blackSkipthegamrsFree Xxx StoresSsbbw CreampiePorn Free Blow JobsFlora Saini XxxAnimal Xxx VedioM J FreshAgent Sex VideoAi Generated Porn VideoPorn MagazinsFuqtubeTall XxxKorean 1818 ComEvangeline Lilly SexWww Family Porn ComKagami Shuna18 Yea Old PornJapan Porn FullWoodniteBody Swap PorVertial PornFoxetubeBig Titted JapaneseWoh Teacherफास्ट सेक्सMiss Nude PageantBan Tan XxxJapanese Mother PornSmut ManhwasXxxxxxxhindiDelhi Ki Blue FilmTaboo Videos TvReal Wife SharingTamil Mallu Hot VideosHumping Stuffed AnimalsNsfwmknsterEva Elfe NudeIndian SextubePornolar Alt YazılıBf Video Bf SexySex Videos In BoysFamous People PornJapanese Hospital XxxSunny Leone Image SexLenatheplug Onlyfans LeakImpregnation SisterSalma Hayek PronFree Adult CharSawyer CassidyBeautiful Naked LadiesPassionh-d/comGraiasReddit Nsfw IndexRough PornvideosMale Male Female Threesome PornDesi Wife FuckMalika Sherawat MmsIndian Aunty Fucked HardPopular Indian Porn VideosVideo Sexe Amateur FranceReallife Cam VipVideoporno AsiaticasVideos Pono MadurasBlackjrxiiiPunjabi Gay PornSqurtersScreaming Orgasims PornHope Soli Pussyرهف القنونSex Bengali BoudiEmilla Clark NakedTransensualesDainty Wilder SquirtLivvalittleDogsxxxWild Animal Sex VideoPetiteblowjobMay Thai AnalAnilymeVipsexvaultX Vedio XNude Telugu MoviesTalcher Beautiful GirlShopia CastelloStrepchatJaponesinhas NuaHuge CumshoteBoobs Xnxx VideosNew New SexOnlyseraphinexxxDani Daniels Videos DownloadXxxii HindeHuge Nature TitsXxx Hd Porn VideoXcartoon PornBrie Larson Feet