Ow nog beter, Jullie trotsheid he? Kijk wat er hier mee gaat gebeuren voor de natuur **werkt gas demonstrerend de het graf in** Bahahahaha XD...
Ow en wat persoonlijke aanvallen of persoonlijk maken :D Heej jij rijdt toch een auto omdat je de milieu wil verzien? Bahahahah XD...
Ik rij geen Auto, dus ik ben het wel met Bop eens > Kan me geen tering interesseren, en alle jullie die er wel een reet om geven zouden daar een...
Het heeft ook wel degelijk met veiligheid te maken. Lekker met die terroristen, ipv hun gebruikelijke ISIS of Hamas outfit, nu met een boerka? ...
In ieder geval kunnen de Russen nu gaan nadenken over iets dat ze wél begrijpen....
@14 Ik zat even op een andere draad. Problemen mee? Verder ben ik wel klaar met de Rwandadeal die Engeland heeft afgesloten met Rwanda. Dag ho...
@7 Ik zou je vriendin een advies willen geven. Ga alvast een cursus; "Opvoeden doe je zo" ergens doen. Of zoek opvoedondersteuning als hulp. ...
@9 Ja, sorry. Excuus Tor, ik was ff afgeleid. Ook voor jou truste hoor. :-) ...
@10 :-)))) Hahaha ... U is gelijk ene bekende voetballer een groot filosoof ! ...
@8 Niet dat ik Schil ben XD maar ik zal het heb zeggen, ikzelf ook naar bed. #DikkeTor XD...
** gebruiker verwijderd **
** gebruiker verwijderd **
** gebruiker verwijderd **
De busbedrijven hebben vanaf het begin van de marktwerking in het streek-OV, pakweg 15 jaar geleden, constant en structureel de arbeidsvoorwaarden van hun chauffeurs uitgekleed en daarnaast zijn er nauwelijks nog mensen via vaste contracten meer aangenomen. Werken met een "flexibele schil" (uitzendkrachten) zou beter en goedkoper zijn, aldus de werkgevers. Dat ze hiermee het beroep van buschauffeur ZELF totaal onaantrekkelijk hebben gemaakt voor jonge mensen die iets willen proberen op te bouwen in hun leven, hebben ze volledig aan zichzelf te danken. Er waren genoeg jonge mensen die met name via Randstad en Consolid bij de busbedrijven aan de slag wilden (en ook gingen), maar die werden elke keer na een het maximum aantal contracten voor onbepaalde tijd weer drie maanden weggestuurd omdat ze anders een vast contract aangeboden moesten krijgen... wat ze dus niet kregen. Na die drie maanden mochten ze dan weer opnieuw de onmenselijke uitzendbanenpool in met onzekere werkuren en rijtijden. Nu de arbeidsmarkt weer aantrekt en andere banen voor het oprapen liggen, weten de jongere uitzendbuschauffeurs niet hoe snel ze moeten wegkomen om te proberen nog iets van zekerheid in hun toekomst te brengen. En dit hebben de directies van de vervoersbedrijven niet zien aankomen?
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.