Zo ziek, verrot is de huidige samenleving inmiddels. . . Hier zijn de mensen voor gevallen, die wij op deze 4e mei herdenken. . . ...
@1 Er liep nog nooit iemand met een Nederlandse vlag demonstratief te zwaaien op 4 mei, tijdens de dodenherdenking op de Dam. . . ...
@2912 aj, sterkte....
De Nederlandse vlag is dus ook verboden? dus zij vielen blijkbaar niet voor onze vrijheid?...
Bellingkat, werd alom gelauwerd, omdat het door westerse overheden gewenst nepnieuws bracht. ...
@2912Lieve Nighthawk, ik wens je veel sterkte bij dit persoonlijke verlies van een geliefd familielid. 😘😢Speciaal nummer:Eric Clap...
@61 Psychotische narcisten die overdreven veel aandacht eisen en helaas ook krijgen, word er geen aandacht aan geschonken bloed het snel dood, h...
#62Ik had iets overgeslagen, religie zou je kunnen zien als een vorm van waanzin.Dan ga ik iets te snel, want er zijn ook mensen die er baat...
Gekken met goede bedoelingen, daar moet je volgens mij uit de buurt van blijven.Één van de opvallende veranderingen de laatste tijd is dat...
@2912 Nighthawk,Mijn oprechte deelneming 😔https://youtu.be/BKiwbpRvh84?si=h5SzZXTCraZJxhie...
Het Kartel.
Dat valsspelen kunnen ze wel die Duitsers,.. Dat hebben ze ook met de Euro gedaan ten kosten van andere Eurolanden,.. Maar wie durft die Duitsers te straffen voor het valse spelletje wat ze al jarenlang spelen? Intussen hebben ze ook nog de grootst groeiende armoede want alleen de hele rijken profiteren van het ultra liberale Duitse beleid..
Zum kotzen
http://www.analist.nl/economischnieuws/21158-armoede-bereikt-recordhoogte-in-duitsland
Alleen vervelend dat Duitsers de beste auto's bouwen van de wereld.
Maar bij olie mogen ze wel de prijs opdrijven, alleen de rest van de wereld niet, beetje vreemd
@2 gelijk ! Het blijven smeerlappen in die Duitse bovenlaag
Rare conclusie. Dat de consument slachtoffer is geweest van onderlinge prijsafspraken.
Volgens mij zijn het de Duitse autobouwers zelf, die het slachtoffer waren van hun eigen onderlinge afspraken.
Zelf is het nooit in mij opgekomen om een auto te kopen van de boven genoemde fabrikanten, daar de meeste andere automerken net wat meer auto leverden voor de zelfde prijs.
De conclusie zal dan ook moeten zijn: Dat kartel afspraken er toe geleid hebben dat buitenlandse fabrikanten meer auto's verkocht hebben, doordat genoemde partijen zichzelf uit de markt prezen.
@2
U kunt wel denken, dat iedereen recht heeft op uw mening, maar dan moet u niet gaan liegen.
Elk land heeft zijn eigen wisselkoers gehad naar de waarde welke hun munt bezat tegenover de andere lidstaten.
Zo is de Nederland wisselkoers keurig op +/- 1,11 gehouden van de Duitse mark waaraan gulden gekoppeld stond.
@7 En die wisselkoers was 10% in het nadeel van Nederland.
Ik dacht, ten onrechte, zo blijkt dat iedereen ondertussen wel weet dat financiering v/d eenwording van oost en west Duitsland niet alleen uit Duitse zak is betaald.
Je verwacht het niet he?
@8
Wat wilt u daar nu weer mee insinueren, dat de gld. 10% lager is ingezet dan de d-mark?
Man zoek je oude euro-calculator nog eens op en je weet dat je compleet onzin uitkraamt.
@3
Dat valt te bezien. Met name VAG maakt auto's met veel en kostbare problemen: lekkende zuigerveren, kapotte bakken, kapotte aandrijfkettingen, te hoge uitstoot etc.
Ik denk dat PSA betere diesels heeft dan VAG, en dat Japanse auto's betrouwbaarder zijn.
En verder zijn Duitse auto's veel te duur. We weten nu waarom.
Die Duitsers zijn een smerig corrupt volkje. Je ziet het ook bij Deutsche Bank, die "meedoet" met zo'n beetje elk georganiseerd bankschandaal.
@8 @10
Zalm zegt dat wij niet benadeeld zijn.
https://www.google.nl/amp/www.nu.nl/economie/527950/zalm-is-gezeur-over-te-lage-gulden-zat.amp
"Export
Het CPB vult Zalm zijn redenering aan. Volgens het bureau had het geen verschil gemaakt of de euro nog omgezet was in twee of drie euro. Het boodschappenlijstje of een verbouwing kost nog steeds hetzelfde deel van het inkomen", legt het CPB uit. Volgens het bureau zijn de alle prijzen, lonen en vermogens lager geworden, wat per saldo geen verschil oplevert. Wel is Nederland interessanter geworden om naar toe te exporteren, zegt ook Planbureau. De huidige omrekeningskoers voor de euro is 2,20371 gulden."
Maar Zalm heeft ongelijk, en dat is eenvoudig aan te tonen.
Nederland heeft al vele jaren een groot handelsoverschot. In de ogen van het CPB en de VVD is dat gunstig, maar dat is natuurlijk lariekoek.
Het betekent dat wij weinig zelf te besteden hebben t.o.v. onze productiviteit. Dat we feitelijk armer zijn dan nodig.
De gulden had hoger gewaardeerd moeten worden. En wij moeten afscheid nemen van de achterhaalde loonmatiging. Het enige wat wij moeten matigen zijn de overheidsuitgaven, want die zijn zand in de tandwielen van de binnenlandse economie.
Wij moeten meer kunnen besteden en kunnen importeren. Dan floreert ons land weer en daalt de werkeloosheid. En dan hoeven er niet nog meer winkelketens om te vallen.
Nederlanders zijn de armoedzaaiers van noord-Europa. Dankzij VVD, PvdA en ook het politieke CPB.
http://www.gfk.com/insights/press-release/pp-europe/
de opec kartel maakt nog steeds afspraken, wanneer wordt deze groep aangepakt?,
@3 HAHAHAHAHAHA,...
Klinkt wel grappig,... ze bundelen onderaan het lijstje betrouwbare auto,s tegenwoordig.
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.