Media
  • 3
Een paar jaar geleden leek het even de goede kant op te gaan, maar sinds het aantrekken van de economie is niets meer opgewassen tegen het toenemende woon-werkverkeer. De prognose is ook niet om over naar huis te schrijven: de komende jaren zullen de files alleen maar toenemen. Sinds jaar ...

7 maanden geleden door Moskowfiets

REAGEER MET EEN EMOJI
3
LEES MEER OVER

Tja als je hoofdader nog steeds 2 baans is loop je gigantisch achter.

Niet dat het erg is, al die ronkende auto's gebruiken brandstof dus kassa.

1 Eastwood    
7 maanden geleden door Eastwood
0
Meld

** gebruiker verwijderd **

Is ook gedeeltelijk te wijten aan al die fokking onzin mbt snelheidswisselingen, uitzonderingen met tijdstippen. Onlogische afslagen, en mentaliteit van bestuurders.
Spitsstroken worden niet genoeg benut, mag toch niet over die doorgetrokkenstreep-syndroom?

2 gebruiker verwijderd    
7 maanden geleden door gebruiker verwijderd

Nederland is domweg zwaar overbevolkt.... In de jaren '60 gaven vooraanstaande wetenschappers, geleerden en politici (Club van Rome) reeds aan, dat Nederland maximaal 10 miljoen inwoners kon herbergen om dit landje leefbaar te houden. Inmiddels leven er dik 17 miljoen mensen in dit drassig rivieren-landje. En al deze 17 miljoen mensen willen hier leven, wonen, werken, recreëren, reizen, autorijden, schijten etc. etc..... Met als gevolg.. woningnood, stress, vervuiling, werkloosheid, overvolle treinen, vastlopende infrastructuur..... en ook een enorm fileprobleem.
Op IJsland kennen ze deze problemen (nog) niet question

3 LoydMorris    
7 maanden geleden door LoydMorris
0
Meld

@3
Plus een paar duizend gelukzoekers.

4 Interessant    
7 maanden geleden door Interessant
0
Meld

als je een snelweg met 5 banen hebt en de max. snelheid is 100 km per uur behalve tussen 1900 uur en 0600 uur ,want dan mag je 130 mits je niet op een bepaald gedeelte komt waar je maar 120 mag en op tijd afremt voor de 80 km zones dan is het niet zo heel raar dat de boel vastloopt.
daar komt ook nog eens bij dat zoals in b.v. utrecht de doorgaande wegen in de stad van 2 naar 1 baan gaan terugbrengen en het een fietsparadijs is waar de auto zogenaamd te gast is en niet harder meer mag dan 30 ,wat men voor de gehele stad gaat invoeren,dan loopt het vast tot op de snelwegen.
maar wij hebben er geen verstand van de mensen op kantoor die het theoretisch berekend hebben wel,alleen de praktijk is toch net even een ander verhaal.

5 ongelovenloos    
7 maanden geleden door ongelovenloos
0
Meld

Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten

Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.
Trending vandaag
Wat Trump ook verbergt, het treft ons nu alle...
President Trump is ofwel volledig in de probl...

9 uur geleden door GreyB

Politie Dresden roept neonazi's halt toe...
De politie heeft een protestbijeenkomst van n...

1 dag geleden door Nu.nl

Bejaarde vrouw geschopt, geslagen en beroofd...
De dader wordt begin 20 geschat. Hij heeft ee...

1 dag geleden door Schildpad

Extreemrechtse nationalisten trekken met fakk...
Honderden extreemrechtse nationalisten zijn z...

1 dag geleden door Febee

Steeds minder ja registraties en in verhoudin...
Het gaat niet de goede kant op met de nieuwe...

1 dag geleden door kelb1977


ADVERTENTIE


Laatste reacties
Rex
'Politie gebruikt taser te vaak en proef moet...
Ipv het kind met het badwater weg te gooien, ...

minder dan een minuut geleden door Rex

Dune
Baudet hing aan lippen van Jean Marie le Pen...
@224 De oorzaak van die vluchtelingenstroom n...

minder dan een minuut geleden door Dune

Hadjememaar
Opnieuw propaganda van Turkse haatprediker ve...
@41 Het is van tweeën één, dombo.Je bent...

1 minuut geleden door Hadjememaar

MK2000
Orbán dreigt kritische organisaties te sluit...
@5Hoe is opkomen voor je eigen of anderma...

1 minuut geleden door MK2000

weerman
Is de roker 'slachtoffer van de tabaksindustr...
@26Het heeft niets met 'hypocrisie' te ma...

1 minuut geleden door weerman

Binnenland      Buitenland      Politiek      Economie      Internet      Technologie      Sport      Showbizz      Wetenschap      Gezondheid      Lifestyle      Cultuur      Media      Film      Games      Verkeer      Overig