Media
  • 3
Een paar jaar geleden leek het even de goede kant op te gaan, maar sinds het aantrekken van de economie is niets meer opgewassen tegen het toenemende woon-werkverkeer. De prognose is ook niet om over naar huis te schrijven: de komende jaren zullen de files alleen maar toenemen. Sinds jaar ...

11 maanden geleden door Moskowfiets

REAGEER MET EEN EMOJI
3
LEES MEER OVER

Tja als je hoofdader nog steeds 2 baans is loop je gigantisch achter.

Niet dat het erg is, al die ronkende auto's gebruiken brandstof dus kassa.

1 Eastwood    
11 maanden geleden door Eastwood
0
Meld

** gebruiker verwijderd **

Is ook gedeeltelijk te wijten aan al die fokking onzin mbt snelheidswisselingen, uitzonderingen met tijdstippen. Onlogische afslagen, en mentaliteit van bestuurders.
Spitsstroken worden niet genoeg benut, mag toch niet over die doorgetrokkenstreep-syndroom?

2 gebruiker verwijderd    
11 maanden geleden door gebruiker verwijderd

Nederland is domweg zwaar overbevolkt.... In de jaren '60 gaven vooraanstaande wetenschappers, geleerden en politici (Club van Rome) reeds aan, dat Nederland maximaal 10 miljoen inwoners kon herbergen om dit landje leefbaar te houden. Inmiddels leven er dik 17 miljoen mensen in dit drassig rivieren-landje. En al deze 17 miljoen mensen willen hier leven, wonen, werken, recreëren, reizen, autorijden, schijten etc. etc..... Met als gevolg.. woningnood, stress, vervuiling, werkloosheid, overvolle treinen, vastlopende infrastructuur..... en ook een enorm fileprobleem.
Op IJsland kennen ze deze problemen (nog) niet question

3 LoydMorris    
11 maanden geleden door LoydMorris
0
Meld

@3
Plus een paar duizend gelukzoekers.

4 Interessant    
11 maanden geleden door Interessant
0
Meld

als je een snelweg met 5 banen hebt en de max. snelheid is 100 km per uur behalve tussen 1900 uur en 0600 uur ,want dan mag je 130 mits je niet op een bepaald gedeelte komt waar je maar 120 mag en op tijd afremt voor de 80 km zones dan is het niet zo heel raar dat de boel vastloopt.
daar komt ook nog eens bij dat zoals in b.v. utrecht de doorgaande wegen in de stad van 2 naar 1 baan gaan terugbrengen en het een fietsparadijs is waar de auto zogenaamd te gast is en niet harder meer mag dan 30 ,wat men voor de gehele stad gaat invoeren,dan loopt het vast tot op de snelwegen.
maar wij hebben er geen verstand van de mensen op kantoor die het theoretisch berekend hebben wel,alleen de praktijk is toch net even een ander verhaal.

5 ongelovenloos    
11 maanden geleden door ongelovenloos
0
Meld

Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten

Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.
Trending vandaag
Baudet met mond vol tanden: ‘Hebben jul...
Thierry Baudet werd dinsdagavond tijdens het...

1 dag geleden door Brynnar

Trump komt met oplossing voor 'grenskind...
De Amerikaanse president Donald Trump zal van...

1 dag geleden door RTL Nieuws

Marokko vecht op WK voor zijn laatste kans: &...
Het Marokkaanse elftal neemt het vanmiddag bi...

1 dag geleden door RTL Nieuws

Rome: reddingsschip moet maar naar Nederland
Italië weigert een reddingsschip toe te laten...

8 uur geleden door AD

‘Detentiecentra VS geven kinderen kalme...
Immigrantenkinderen krijgen in Amerikaanse op...

13 uur geleden door Moskowfiets


ADVERTENTIE


Laatste reacties
Feldwebell
Ricciardo sluit McLaren of Renault niet uit o...
@14Ik bedoel het dan ook qua leeftijd. Als ...

minder dan een minuut geleden door Feldwebell

Grootmoeder
Nederland zuiveren...
@81kwam een artikeltje tegen over zuiveren ...

1 minuut geleden door Grootmoeder

A Passenger
Held redt vrouw van bijthond: 'Ze had wel doo...
Wanneer begrijpen sommigen eens dat het wel d...

1 minuut geleden door A Passenger

Rapunzel
Rome: reddingsschip moet maar naar Nederland...
@208 Elk land is blij zijn uitschot te lozen ...

1 minuut geleden door Rapunzel

Febee
Ghost. Dansen met de antipaus...
Griezel! Tijdgeest....

2 minuten geleden door Febee

Binnenland      Buitenland      Politiek      Economie      Internet      Technologie      Sport      Showbizz      Wetenschap      Gezondheid      Lifestyle      Cultuur      Media      Film      Games      Verkeer      Overig