Media
  • 3
Een paar jaar geleden leek het even de goede kant op te gaan, maar sinds het aantrekken van de economie is niets meer opgewassen tegen het toenemende woon-werkverkeer. De prognose is ook niet om over naar huis te schrijven: de komende jaren zullen de files alleen maar toenemen. Sinds jaar ...

4 maanden geleden door Moskowfiets

REAGEER MET EEN EMOJI
3
LEES MEER OVER

Tja als je hoofdader nog steeds 2 baans is loop je gigantisch achter.

Niet dat het erg is, al die ronkende auto's gebruiken brandstof dus kassa.

1 Eastwood    
4 maanden geleden door Eastwood
0
Meld

Is ook gedeeltelijk te wijten aan al die fokking onzin mbt snelheidswisselingen, uitzonderingen met tijdstippen. Onlogische afslagen, en mentaliteit van bestuurders.
Spitsstroken worden niet genoeg benut, mag toch niet over die doorgetrokkenstreep-syndroom?

2 caso    
4 maanden geleden door caso
0
Meld

Nederland is domweg zwaar overbevolkt.... In de jaren '60 gaven vooraanstaande wetenschappers, geleerden en politici (Club van Rome) reeds aan, dat Nederland maximaal 10 miljoen inwoners kon herbergen om dit landje leefbaar te houden. Inmiddels leven er dik 17 miljoen mensen in dit drassig rivieren-landje. En al deze 17 miljoen mensen willen hier leven, wonen, werken, recreëren, reizen, autorijden, schijten etc. etc..... Met als gevolg.. woningnood, stress, vervuiling, werkloosheid, overvolle treinen, vastlopende infrastructuur..... en ook een enorm fileprobleem.
Op IJsland kennen ze deze problemen (nog) niet question

3 LoydMorris    
4 maanden geleden door LoydMorris
0
Meld

@3
Plus een paar duizend gelukzoekers.

4 Interessant    
4 maanden geleden door Interessant
0
Meld

als je een snelweg met 5 banen hebt en de max. snelheid is 100 km per uur behalve tussen 1900 uur en 0600 uur ,want dan mag je 130 mits je niet op een bepaald gedeelte komt waar je maar 120 mag en op tijd afremt voor de 80 km zones dan is het niet zo heel raar dat de boel vastloopt.
daar komt ook nog eens bij dat zoals in b.v. utrecht de doorgaande wegen in de stad van 2 naar 1 baan gaan terugbrengen en het een fietsparadijs is waar de auto zogenaamd te gast is en niet harder meer mag dan 30 ,wat men voor de gehele stad gaat invoeren,dan loopt het vast tot op de snelwegen.
maar wij hebben er geen verstand van de mensen op kantoor die het theoretisch berekend hebben wel,alleen de praktijk is toch net even een ander verhaal.

5 ongelovenloos    
4 maanden geleden door ongelovenloos
0
Meld

Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten

Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.
Trending vandaag
Humberto Tan al anderhalf jaar beveiligd na u...
Presentator Humberto Tan heeft al anderhalf j...

20 uur geleden door AD

Kamer stemt tegen voorstel bindend referendum
Het bindend referendum is voor jaren van tafe...

1 dag geleden door Nu.nl

Putin roept bedrijven op klaar te zijn voor d...
“We moeten beter zijn als we de oorlog willen...

1 dag geleden door Febee

Zwarte Piet-actiegroep valt basisschool in Ut...
Een basisschool in de Utrechtse wijk Zuilen i...

6 uur geleden door Nu.nl

Sylvana Simons: tegenhouden actiegroep "...
Politicus en oud-presentator Sylvana Simons n...

2 uur geleden door vandaagffniet


ADVERTENTIE


Laatste reacties
Liwwie
Nazi-oma (88) houdt vol: gaskamers bestonden ...
@160Beste Kruisvaarder..... Ben jij alloc...

minder dan een minuut geleden door Liwwie

Ikke44
Sylvana Simons: tegenhouden actiegroep "ordin...
@166 Er is meer alleen dan pro en anti piet e...

1 minuut geleden door Ikke44

21st Century Guy
Nog nooit betaalden we zoveel belasting....
@3 Er zijn ook niet weinig werkende allochton...

1 minuut geleden door 21st Century Guy

Sandokan
Blokkeren demonstraties accepteren betekent V...
@6 Vanzelfsprekend......deze onzinnig gepolar...

1 minuut geleden door Sandokan

greenpollo
Rutte: bij gevaar worden Syriëgangers aangep...
En hoe pakt Markie ze aan dan?100x op het b...

2 minuten geleden door greenpollo

Binnenland      Buitenland      Politiek      Economie      Internet      Technologie      Sport      Showbizz      Wetenschap      Gezondheid      Lifestyle      Cultuur      Media      Film      Games      Verkeer      Overig