@8 Van mij hadden jodendom, christendom en islam lekker in het Midden Oosten mogen blijven , als ze langzaam weg waren gekwijnd was dat ook niet...
@6 StrongoliAls het kabinet van PVV, VVD, NSC en BBB er komt, betekent dat waarschijnlijk 20% minder budget voor de NPO en korting op de sub...
Hoera gaan ze nog meer sprookjes vertellen!Zijn ze echt bij GL/Pvda zo dom dat ze denken dat de gewone arbeiders nog enig geloof hechten aan h...
@8 Ik vertrouw erop dat ons genetisch materiaal voldoende resistent is tegen het islamitische virus. Als de nood aan de man komt, dan worden bep...
@77 Jaja... een soort perceptie management truc dus. Hetzelfde als dat je met je werk altijd moet zeggen dat je heel erg druk bent, want dat is ...
@21""ik zou ook nooit daar willen werken"'Ik ga nog liever bij McDonald's werken. 😊 Maar ik denk om druk op de asielindustrie te zetten...
@75 m post@76 wildersfanRapporten schrijven, hapklare brokken voor de pers in de voederbakjes doen en in de openbaarheid melden wat de bew...
@1Ga je vandaag ook weer naar de Thaise hoeren ?...
@1Landverraden op zijn Russisch doe je zo.Heb je weer nieuwe instructies uit Sint Petersburg gekregen ?...
@4De kruistochten waren ook het gevolg van herhaaldelijke aanvallen van islamieten op Europa en de bezetting van delen van Europa (Spanje, Por...
NEXIT!!!!!!!!!!!!
@1 Goed idee! Laten we dan met de EU uit onderhandelen dat buitenlandse chauffeur niet meer in Nederland mogen laden en lossen. Dan mogen Nederlandse chauffeurs dat ook niet meer in andere landen. Eens kijken hoe goed het dan gaat met de transport sector. Ik weet het antwoord wel dan is er Nederland distributie land geen transport sector meer!
@2 . Heeft u het artikel eigenlijk wel gelezen???
@3 ja zeker en ben bekend met de wet, weet je hoeveel Nederlandse chauffeurs op dit moment in het buitenland werkzaam zijn en daar vrachten laden en die vervolgens weer lossen in hetzelfde land.
Het is zo'n specifieke en internationale branche het is eigenlijk gewoon niet te regelen, het is net als met luchtvaartmaatschappijen en scheepvaart. Ik was tijdens mijn studententijd al werkzaam op een ferry tussen Nederland en Engeland, ik viel volgens de Nederlandse wetgeving, Duitsers volgens de Duitse wetgeving en Philippijnen onder de Philippijnse wetgeving. Ik denk niet dat dit oplosbaar is!
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.