@173 Onze taalnazi heeft ook een keer opgelet op de lomschool. 👍...
Van een premier Wilders gaat geen aanzuigende werking uit ...
@2327 Querido NotIk heb hier een paar keer gelezen dat mensen dachten dat jij dit forum hebt opgezet en jij dus de leiding hebt. Eerst dacht...
Dat is wel een leuke opsteker voor Hugo....
@178 Vuile vieze smerige vuige nsb-taalnazi !!! Hou op met draadjes verpesten. 😀...
Misschien is de inspectie een beetje te streng. Mensen komen nog steeds massaal hier heen?...
@176 "nóóit een antwoord op gekregen" Hi Bop, en ja, zo is het, helaas. Maar als je vraagt om zo'n op de man uitspraak te staven...
De echte grote verliezer van die gas stop uit Groningen is het buitenland, want maar liefst 90% van het Nederlandse gas ging naar het buitenland...
@1Klarna schuld...
@2328Oh, je kunt er niets aan doen. En eigenlijk vind je het nog wel leuk ook.Je bent een domme bully, die zonder moderatie hier zijn gang...
Dit voorstel is erg handig voor wie iedereen altijd overal in de gaten wil houden en alle bewegingen van te onafhankelijke burgers, zoals onder andere vrachtwagenchauffeurs, wil registreren voorzover ze niet in te perken vallen.
Het jaagt mensen verder op kosten, want nu hoef je nog niet voor elke kilometer te betalen, alleen op bepaalde wegen, die je dus desnoods kunt mijden.
Daarnaast het idee om gelijk maar oude, dus meer vervuilende, vrachtwagens te beboeten, is de zoveelste strop voor vervoeders die nauwelijks het hoofd boven water kunnen houden tegenover concurrentie uit het Oostblok.
De verpaupering van de autochtonen en het afbreken van het MKB gaat nu over tot volle galop onder leiding van de EU.
Gelukkig is het merendeel van de kamer wakker...
Eenmaal in het web van satellieten opgesloten kom je er niet meer uit , de kilometerprijs zal net als parkeertarieven ver stijgen boven wat beloofd is.
En met deze techniek is het mogelijk ieder stukje weg anders te beprijzen , gemeentes hebben vrij spel en de automobilist is vogelvrij. Ze zullen zeggen dat er strikte regels komen , maar dat hebben we vaker gehoord....
** gebruiker verwijderd **
@3
Hopelijk blijven die mafkezen van GL ver uit de macht...
Wel kilometerheffing voor de automobilist onder het mom van milieu , maar intussen wel globalisering en wereldhandel propaganderen die de meeste vervuiling en CO2 uitstoot ooit veroorzaakt....
Follow the money.... belastingbetalende burger >> multinationals
Milieu is een dekmantel
@3 wat gebeurd er dan met de TK na de gemeenteraadsverkiezingen van 2018?
@5 hey baas EU wil weer wat.
Wil is wet toch !
** gebruiker verwijderd **
De EU is langzaam bezig om de heilige koe ook uit te gaan melken.
Eerst alle EU landen een standaard controleerbaar betaalsysteem laten invoeren en ook bepalen dat ze een bepaald bedrag moeten vorderen.(iets met Big Brother)
Stap 2 wordt een standaard percentage van dit geld rechtstreeks naar de EU halen.
(als we nu de vinger niet tegenhouden dan gaan ze de hele hand nemen)
Wat een weerstand uit Den Haag. Hadden ze dat maar eens wat vaker op andere pijnlijke onderwerpen!
Nederland lijkt wel op de V&D ...
Doorgaan op een doodlopende weg terwijl iedereen ziet dat de boel zo kapot gaat , al jarenlang.
Tijd voor radicale veranderingen
@9 ik vind dit ook een zeer pijnlijk onderdeel en het gooit ook de privacy overboord
Uit privacy oogpunt ben ik tegen kastjes die mijn verplaatsingen registreren.
Ik betaal €262/jaar aan wegenbelasting. Bij 15.000 km/jaar tegen een verbruik van 1:20 is dat €0,0286 per kilometer. Mijn voorstel is dan ook: schaf wegenbelasting af, verhoog de literprijs met €0,57 (20x0,0286). Dan betaald iedereen voor het gebruik van de weg, zonder Big Brother toestanden.
@12 mijn voorstel behoeft geen controle apparaat met ambtenaren en software en de daaruit voortvloeiende problemen.
GroenLinks-Kamerlid Suzanne Kröger is juist dolenthousiast. Ze ziet graag dat de kastjes in auto’s ook rekeninghouden met milieuzones.
Het blijft een vreemd soort.
@12 dat heb je leuk bedacht en in Duitsland zit de wegenbelasting ook in de literprijs en betalen ze een klein bedrag ernaast nog voor wegenbelasting maar ik dacht 30 euro per jaar.
Het vreemde is dat wij in Nederland veel meer betalen voor de literprijs en bij ons houden ze al geld over aan de houderschap belasting.
wat jij wil werkt alleen met een gelijke belastingdruk op de literprijs en als je dat niet doet dan gaan de mensen die in de buurt van de grens wonen in het buurland tanken wat nu ook al gebeurt
In Nederland is de auto echt de melkkoe
@14 groene gekkies
Chapeau voor deze minister die duidelijk aangeeft niet naar de pijpen van Brussel te willen dansen. Ze komt zowaar op voor ONZE belangen en dat siert haar.
@12 kijk eens hoe asociaal de brandstofprijs hier opgebouwd is.
Dan kan dat systeem prima met de huidige prijzen uitgevoerd worden.
De veel verbruiker betaalt immers al meer door afname.
Het punt met de politiek is dat ze al hun tekorten opvullen met het strooien van achterlijke belastingen.
Waar een normaal bedrijf allang hervormingen door had gevoerd om efficiënter te zijn legt de overheid gewoon weer een volgende of hogere belasting op om tekorten aan te vullen.
Meest inefficiënte organisatie die bestaat.
@17 hoe lang denk je dat dat stand houd?
met een 7 miljoen auto;s moeten er ook 7 miljoen kastjes ingebouwd worden, dat is toch een goudmijntje?
@5 " wat gebeurd er dan met de TK na de gemeenteraadsverkiezingen van 2018?"
Voor wat betreft de samenstelling helemaal niets, maar de leden zijn, helaas, vrijer in hun uitingen omdat de schaduw van opdoemende verkiezingen niet meer boven hun hoofd hangt.
Goh EU zijn er geen belangrijkere zaken en grote problemen om je druk om te maken? Nee de burgers moeten onder complete controle komen.
Weer een +1 voor exit!
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.