En wederom krijgen die extra.En de mensen die een klein beetje meer verdienen dan hen kunnen weer fluiten naar wat extra:'s.👎👎...
Maar terug naar Oekraïne op vakantie gaan kunnen die deserteurs wel.😡...
@2685 en @2687Jeetje, dat is wèl erg lang. Dat kan toch niet? Of zou dat ook weer één van de "pesterijtjes" zijn richting één bepaald per...
Slappeling die vd Burg. Ook dienstplichtige Eriteers geeft hij onderdak. Rutte vindt het allemaal best en laat hem zijn gang gaan. 🤔...
@2685 Idioterie een maand al , wat zou je hier moeten doen om je account verwijderd te krijgen ?dreigen met een bom ?Ze zijn t bovendien ver...
@11 het is een probleem van de winkel, niet de normaalgedragende klant - nu moet de normaalgedragende klant het bekopen met een potentiele schen...
@2684 Ik was op kraamvisite , laat thuis , smorgens vroeg de deur al uit , dus was blij dat ik zat heerlijk joh met een malibu 😛...
@9De baas van de Nato is niet ondergeschikt aan een mp...
@8En dat zal in ieder pand met beveiligingscamera's hetzelfde zijn.Zodra het maar vermeld wordt voordat je het pand binnen ga.Als je dan...
modaal+ moet dus minder uitgeven... slecht voor de economie ;)...
Beter op de rijweg dan op het fietspad.
Ze moeten die krengen gewoon verbieden want ze zijn levensgevaarlijk en dienen geen enkel doel, dat niet al werd opgevuld door andere vervoermiddelen. Behalve dan, dat mensen er sportief uitzien omdat ze fietsen, terwijl ze eigenlijk zo lui zijn als het achtereind van een varken.
Dat soort snelheden op zulke smalle banden en met een zo kwetsbaar frame is vragen om rottigheid.
Goed. en als je die fiets even vlak langs een auto propt.....
En als je dan even niet zo snel wil fietsen en je ondersteuning dus even uitzet? Met 15 a 20 p/u over de weg? Alle auto's gefrustreerd achter je? (die mogen 50, halen je dus toch al altijd in als jij 45 gaat)
Levensgevaarlijk. Tijd voor extra banen, naast de fietspaden, autobanen en trottoirs. Een extra baan dus voor scooters, elektrische fietsen en brommobielen (45 km autootjes).
** gebruiker verwijderd **
Misschien moeten gemeente afstappen van het idee dat er maar 3 verschillende soorten rijbanen zouden moeten zijn (auto, fiets, voetganger). Gewoon een extra rijbanen aanleggen voor al het verkeer wat zich tussen de snelheden van auto en fiets in voortbeweegt?
Is geen vreemd idee hoor, want nog niet zo lang geleden reed al het verkeer over een en dezelfde baan...
-
Het beste is om deze dingen te verbieden. Dit gaat vragen om tal van ongelukken.
Een max 45 km/u is gewoon niet geschikt voor ons wegennet: te snel voor het fietspad, te langzaam voor de rijbaan.
-
Dus een max van 25-30 km/u voor deze E-bikes en op het fietspad laten.
E-bikes die sneller kunnen, bijv. minimaal 60-70 km/u op rijbaan.
Voor alle E-bikes een rijbewijs.
/-
-
En de automobilist zich maar weer aanpassen en meer verantwoordelijkheid in de banden schuiven. Leip zijn ze daar.
Koop,een scooter i.p.v. zo'n snelle e-bike.
@5
Ga jij die betalen
mij. auto kan ook 200 km/uur.
maar het hoeft niet...
Dus pas je aan
@11 Dat doen we met z'n allen via belastingen.
Dan geven we maar eens wat minder uit aan andere dingen. Ik kan wel wat verzinnen hoor, waar we op zouden kunnen bezuinigen.
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.