@13 De oeverloze asiel/gelukszoekers-stroom niet tegengaan. . . . ...
@16 Hoe weet jij dat hij niet naar burgers luistert? Waarom voeren we deze discussie op twee draadjes? Laten we er één kiezen....
@12 Chirurgen en bouwkundigen zijn ook niet perfect, want mensen. Wat doet de man precies niet goed?...
misschien eerst een mega-spoedcursus integreren en taal doen, en dan beroep doen op zorg als het kan? scheelt problemen later in de keten....
daar gaat je privacy... wil je een keer van bil gaan met iemand van hetzelfde geslacht bijv... dan kan dat niet...
"Er zijn al lasten onder dwangsom opgelegd. Die reeks aan dwangsommen omdat het COA zich aan geen enkele regel houdt, moet je meenemen in de vra...
@14 Van de Burg zou eens naar de Nederlandse burger moeten luisteren. . of ook een account aanmaken op NK. Daar kan hij wat van opsteken....
kunnen ze niet naar wassenaar varen?...
@10 Hallo!!! Daar worden politici goed voor betaald. Zo bouw ik geen viaducten, ben geen chirurg of software-engineer. . . Echter, ik v...
tja er zijn ook genoeg native NLers die op straat moeten leven omdat er geen (sociale) woonruimte is...
Ze hebben gewoon een personeel tekort maar voortrekken is nooit de optie.
Als je nu de tussentijdse toets stopt en deze mensen opleid voor het afnemen van het examen dan is het personeelsprobleem opgelost en zijn er geen wachttijden meer.
"Pas deze week kon ik een tussentijdse toets doen"
iets van vooruitziening en vooruitplannen mis ik ook (of is de reden van de meer examens niet bekend? (is het een tijdelijk iets dan zou overwerken een optie zijn, maar beter is het om extra mensen te hebben die ook andere werkzaamheden doen waardoor ze flexibel inzetbaar zijn)
"Het CBR doet zijn dit aan te pakken, maar maatregelen zoals het opleiden van examinatoren, kosten helaas tijd.”"
Inderdaad tussentijdse toets moeten ze mee kappen. Het is gewoon een verkapt praktijkexamen.Echt bijna hetzelfde. Het is ook bijna even duur.
Ik denk niet dat het grondwettelijk mogelijk is.
Want dat is discriminatie.
Zelfs als het wettelijk mogelijk was zou het niet gedaan worden want dan kan de overheid minder belasting innen en wordt de vetpot voor rijinstructeurs wat minder vet.
Aan het aantal verongelukte jongeren te zien is de kans van slagen veel te hoog, of wel de eisen van het examen te laag!
@5 https://www.cbs.nl/nl-nl/nieuws/2016/16/aantal-verkeersdoden-stijgt-naar-621-in-2015
kijk eens naar de jaren '70 . Examen is kneiter lastig geworden, dus weet niet of je uberhaupt ervaring hebt met hoe het de afgelopen 5 jaar is. Maar het theorie gedeelte is pittiger en het praktijkgedeelte ook.
Of gewoon twee prijzen maken. Als je meer betaalt dan krijg je voorrang.
Van de extra inkomsten kun je extra personeel aannemen. Dan wordt iedereen er beter van.
wat ik vergeet te zeggen is dat er tegenwoordig al vanaf 17 gereden mag worden en dat de wegen 130 zijn geworden ipv 120. Vergeet niet de opkomst van Whatsapp. Nu kan iedereen een mobiel kopen en whatsappen overal. Dat is ook debet aan het aantal verkeersdoden.
Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten
Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.