Nieuwskoerier App

Nieuwskoerier Knop

ADVERTENTIE
Cultuur
  • 21
Beelden. Den Haag, 12 april. Agenten lossen op het (relgevoelige) Hobbemaplein in de Schilderswijk een waarschuwingsschot, en schieten daarna de agressieve, met een mes zwaaiende man voor wie de waarschuwing bedoeld was in zijn been. Hij luisterde niet, dus dan moet je voelen. Prima politi ...

2017-04-20 20:57:43 door Rat a Plan

REAGEER MET EEN EMOJI
14
1
3
1

Zijn favoriete zwembad is niet meer.

2 Boelie    2017-04-20T21:10:24+0200 door Boelie
1
Meld

Allah ackbar auw.
Moet ie maar luisteren naar de politie, en niet met ,n mes rondlopen.

3 Marrie    2017-04-20T21:12:03+0200 door Marrie
1
Meld

Hm, eigenlijk mis geschoten.

4 Positivo    2017-04-20T21:20:06+0200 door Positivo
4
Meld

Ik ben ook wel eens dwars geweest tegenover de politie, maar kom op, wat denkt ie zelf?
Dat Allah hem komt helpen ofzo? Had hij het mes neergegooid was er nooit geschoten.
Wat een idioot.

5 Schildpad    2017-04-20T21:23:18+0200 door Schildpad
1
Meld

@1 Tis werkelijk vreselijk als je bedenkt dat dit beelden zijn uit het Schilderswijk ,en nog erger dat wijk grenst aan Transvaal en Transvaal aan het Zuiderpark ( Zwembad )

Dit zou iedereen moeten lezen
In Transvaal in Den Haag, dook Zeegers drie jaar onder bij moslims. Het bleek een ondoordringbare wijk voor niet-moslims. Daarom besloot hij om zich voor te doen als een bekeerling. Niet zonder risico, want op hem is de sharia van toepassing.

http://www.elsevier.nl/nederland/opinie/2017/04/undercover-moslim-zeegers-489777/?utm_medium=website&utm_source=nieuwskoerier.nl

6 Moskowfiets    2017-04-20T21:28:56+0200 door Moskowfiets
2
Meld

* Verwijderd door de redactie *

7 Peka8    2017-04-21T11:50:30+0200 door Peka8

@6 heb je dit onder je copy-paste knop zitten?

8 PeeVeeVeeNee    2017-04-21T11:52:31+0200 door PeeVeeVeeNee
29
Meld

Het blijft een heerlijk filmpje.

9 Winnetou    2017-04-21T12:00:43+0200 door Winnetou
2
Meld

Goed gedaan! Zouden ze best wat vaker mogen doen zodat dat tuig weet met wie ze te maken hebben. Moet je hem eens horen krijsen...Hahahaha

10 Anonymousje    2017-04-21T12:09:09+0200 door Anonymousje
0
Meld

Hij kan wel goed afkorten: Van Allah hakkebar ging het ineens naar AAAAAAAAAAAAAHHH AAAAAAHH AAAAAAHHH AAAAAAAHHH !!! (vrij vertaald naar geluid in filmpje)

11 Undertaker    2017-04-21T12:14:44+0200 door Undertaker
2
Meld

Hij Is....lam...!!!!!

12 Bollieboos    2017-04-21T12:16:45+0200 door Bollieboos
1
Meld

Jammer politie moet toch op schietles. Schot was iets te laag , nu kan deze malloot zich nog steeds voortplanten!

13 psje    2017-04-21T12:37:57+0200 door psje
3
Meld

Het commentaar van de filmert is ook weer duidelijk...

14 Mariska3    2017-04-21T12:38:16+0200 door Mariska3
1
Meld

@13 Maar hij gehoorzaamde wel direct. Na dat schot is zijn poten kon hij ineens wel gaan liggen.

15 Winnetou    2017-04-21T12:43:33+0200 door Winnetou
1
Meld

Ik mag hopen dat hj zelf zijn eigen risico mag ophoesten voor de behandeling. Als er één medische handeling echt een eigen keuze is dan is het deze wel.

16 Mariska3    2017-04-21T12:46:19+0200 door Mariska3
0
Meld

@11 en @12
Hahahahahahaha
Super!!!

17 The Crusader    2017-04-21T12:48:26+0200 door The Crusader
0
Meld

Hier een filmpje, waarin het grote glimmende mes van afstand nog goed te zien is.
https://youtu.be/FGJb0BB2zjo

18 The Crusader    2017-04-21T12:50:37+0200 door The Crusader
0
Meld

@15 maar nu komt hij er goed van af, Straf zal ook niks voorstellen hij is toch slachtoffer van bruut politie geweld toch. Denk als ze hem in het kruis geschoten hadden hij ook wel een toontje lager (of hoger) gezongen zou hebben en dan was hij voor zijn leven lang gestraft.

19 psje    2017-04-21T13:22:28+0200 door psje
0
Meld

@16 ik mag toch hopen dat hij de hele behandeling zelf mag gaan betalen , dus niet alleen zijn eigen risico. En wel vooruitbetalen anders geen behandeling. (heeft in mijn optiek zijn rechten verspeeld)

20 psje    2017-04-21T13:25:05+0200 door psje
1
Meld

aanvulling op @20 De samenleving die hij verafschuwd hoeft hier de rekening toch niet voor op te pakken zou hypocriet zijn toch en ons geld is toch niet halal!

21 psje    2017-04-21T13:27:42+0200 door psje
0
Meld

@6 : Die Afshin Ellian is compleet om, 180 graden gedraaid. Bijna alsof hij bedreigd is.

22 Wendel    2017-04-21T13:28:42+0200 door Wendel
1
Meld

Ik vraag me altijd af of die agenten door hebben dat een waarschuwingsschot in de lucht net zo dodelijk kan zijn als die kogel weer naar beneden gaat als een standaard schot in je lichaam.
schiet dan vlak naast zijn voeten of zo.
Voor de rest mag deze politie tactiek ook gebruikt worden voor de zwembad overlast veroorzakers.

23 vty    2017-04-21T13:43:54+0200 door vty
9
Meld

Ik ben benieuwd of deze agent nu wel vervolg gaat worden. Voor moslims zijn de regels in Nederland immers anders (lees beter) dan voor Nederlanders.

24 Johnboy    2017-04-21T13:58:03+0200 door Johnboy
2
Meld

Er zal wel weer een verhaal worden verzonnen door z'n advocaat. Halal-slager die met mes achter ontsnapt schaap aanrent.

25 Dune    2017-04-21T14:03:11+0200 door Dune
0
Meld

@20 wat denk je zelf?

26 Leonidas    2017-04-21T14:08:40+0200 door Leonidas
0
Meld

@23 nee dat is niet even gevaarlijk..gaat veel langzamer, weet je niks van zwaartekracht? kogel gaat veel sneller net uit de loop dan dat hij van groote hoogte naar beneden valt.. ernstig dit dat smerige allah akbar altijd..wat doen ze hier?! ook die turkse filmert..wat loop je te zeiken? waarom ben je hier dan? ga lekker naar erdostan dan! deze turk vind het erg dat we ons een beetje verdedigen tegen de gevaarlijke islam pf

27 henry86    2017-04-21T14:27:35+0200 door henry86
1
Meld

@27 helemaal gelijk
Pleur op met je camera en je klaagzang

28 Equalizer    2017-04-21T14:38:26+0200 door Equalizer
0
Meld

@27 "die turkse filmert"

Die Turkse filmert heeft niet eens in de gaten dat hij allah de grote een hele slechte dienst bewijst met z'n filmpje en boegeroep. Wat een kneus. Zal wel door z'n Turkse inteelt-IQ komen.

29 Dune    2017-04-21T14:45:04+0200 door Dune
2
Meld

Ik heb wel 3 keer gekeken hoe zielig dit was question
Eindelijk eens zonder dat er onschuldige slachtoffers zijn gevallen!
Pluim voor de Politie!

30 jomakece    2017-04-21T14:45:10+0200 door jomakece
1
Meld

Het beste vermaak is nog steeds leedvermaak

31 charmeur    2017-04-21T14:48:05+0200 door charmeur
1
Meld

@23
Wat een onzin, een kogel uit een pistool welke terug valt uit de lucht is niet dodelijk. Een schot op tegels naast iemand is wel dodelijk en je weet ook nog eens niet waar deze kogel heen ketst.

32 Bamischijf    2017-04-21T15:07:26+0200 door Bamischijf
1
Meld

Nodigt die gast de politiemensen uit voor een etentje door "Allen naar de snackbar" te roepen wordt ie neergeknald?! Hij was net bezig komkommers te snijden.

33 Serial-Chiller    2017-04-21T15:21:05+0200 door Serial-Chiller
3
Meld

Wat lopen er hier toch een stel Allahu Akbar roepende idioten rond.
Wat denken ze wel: "die agenten doen mij lekker niets" ... in Marokko of Turkije was je al dood !
Helaas hebben ze dit keer wat te laag gemikt.
Volgende keer precies op zijn knie of wat hoger raken .. dan zal hij wat langer uit de running zijn!

34 FeHa    2017-04-21T17:06:28+0200 door FeHa
0
Meld

Wat doen de Allah Akbar aanhangers in hemelsnaam in Nederland? Wegwezen! Ga fijn in Turkije, Marokko of in een ander moslimland de boel verkloten!. Over 2 wkn. viert Nederland de bevrijding, ik krijg daar steeds meer moeite mee, dit gezien de gedragingen van lui die notabene geheel vrijwillig in Nederland zijn en vervolgens schijt hebben aan de Nederlandse wet, democratie en gelijkwaardigheid.

35 Sneeuwbal    2017-04-21T18:44:56+0200 door Sneeuwbal
0
Meld

@22 Wendel

Ik ken hem niet anders dan islam-kritisch. U wel?

36 ~ Echelon II ~    2017-04-21T19:54:28+0200 door ~ Echelon II ~
0
Meld

Klasse Jongens, het word tijd dat de politie zulke gasten ons land niet meer laat verpesten.

37 nosuchname    2017-04-21T19:57:03+0200 door nosuchname
0
Meld

@35 Sneeuwbal
Tja bevrijding.
Ondertussen kan je al weer van een bezetting spreken, zeker in wijken als de Schilderswijk
Dat is geen Nederlands grondgebied meer. Klein Istanbul/Marrakesh .

38 Big Tony    2017-04-21T19:57:37+0200 door Big Tony
0
Meld

Als je kinderen in de Schilderswijk opgroeien spreken ze geen Nederlands meer maar een of ander brabbeltaaltje wat niet veel meer met Nederlands te maken heeft. Halal Haram rammeledam schapie-schapie, hoersoebsidie.
Voor mij een bewijs dat dit niet meer bij Nederland hoort.

39 Big Tony    2017-04-21T20:02:41+0200 door Big Tony
0
Meld

Fijn dat er beeldmateriaal is, m.n. voor de betrokken agent.

40 ~ Echelon II ~    2017-04-21T20:06:05+0200 door ~ Echelon II ~
0
Meld

En die agent heeft vast de hele nacht en volgende dag nog 500 formuliertjes moeten invullen over het hoe, wat, wanneer, waarmee, waarom, hoe laat, en ga zo maar door. Lang leve onze bureaucratie.

Ik vermoed dat hij - toen hij eenmaal kermend op de grond lag - Allahakbar riep omdat hij dacht dat hij dood ging en naar zijn ene maagd van 72 mocht.

Verder werd hij neergeschoten voor een huisartsenzorg/apotheek dus hulp was dichtbij question

41 Pxf7+    2017-04-21T20:07:27+0200 door Pxf7+
0
Meld

En waarom "mogen we dit eigenlijk niet weten"?

42 Kleikloet    2017-04-21T20:13:21+0200 door Kleikloet
0
Meld

Laatst riep een verdachte bij zijn aanhouding jezusmina en gvd, en dat wel drie tot vier maal. Mochten we ook niet weten maar is toch gelekt via het onverschrokken platform geenstijl. Prima werk jongetjes en meisjes van geenstijl, ga zo door.

43 Hendrianus    2017-04-21T20:24:14+0200 door Hendrianus
7
Meld

Discussies worden automatisch na 96 uur gesloten

Het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie.
Trending vandaag
Moslimpreker: ‘verhandel overwonnen ong...
De Egyptische preker Abu Ishaq Al Heweny legt...

2017-04-28 13:24:22 door Kiki

'Maak je producten halal: een kleine moe...
Koffie, cosmetica, medicijnen en financiële d...